Uge 37+ 3 og skønnet til 3800+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

fairlady

MaleneLarsen skriver:

Ja, jeg tænkte faktisk det samme! Min prinsesse lander nok på 4 kg. når hun tages med pks d.20.aug. Så kan være hun ikke engang kan være i str.50 på vej hjem fra sygehuset
Kan faktisk ikke engang huske, om den store kunne passe det! (Hun vejede 4,5!)

Så har jeg i hvert fald ikke gættet din termin rigtig.til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Ja, jeg tænkte faktisk det samme! Min prinsesse lander nok på 4 kg. når hun tages med pks d.20.aug. Så kan være hun ikke engang kan være i str.50 på vej hjem fra sygehuset
Kan faktisk ikke engang huske, om den store kunne passe det! (Hun vejede 4,5!)

Nej det kommer selvfølgelig også mest an på længden af baby, men på sygehuset idag sagde jeg ikk skulle tage str 50 med, for det trode de ikk på han kunne passe

Anmeld

21. juli 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Nej det kommer selvfølgelig også mest an på længden af baby, men på sygehuset idag sagde jeg ikk skulle tage str 50 med, for det trode de ikk på han kunne passe

Hihi, okay. Jamen, så ved man da det Det er altså spændende at se, hvor store de reelt ender med at blive...

Anmeld

21. juli 2012

MaleneLarsen

fairlady skriver:

Så har jeg i hvert fald ikke gættet din termin rigtig.til mig.

Hehe, hvad gættede du på??

Anmeld

21. juli 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Hihi, okay. Jamen, så ved man da det Det er altså spændende at se, hvor store de reelt ender med at blive...

Ja det er jo slet slet ikk til at vide 

Anmeld

22. juli 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Ja det er jo slet slet ikk til at vide 

Nej, præcis. Man ved faktisk slet ingenting før man har dem face-to-face Og hvor jeg dog bare glæder mig til det!!
Synes faktisk tiden går pænt langsomt lige nu...

Anmeld

22. juli 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Nej, præcis. Man ved faktisk slet ingenting før man har dem face-to-face Og hvor jeg dog bare glæder mig til det!!
Synes faktisk tiden går pænt langsomt lige nu...

Smiler jeg synes bare heller ikk der sker en skid her, og havde virkelig håbet efter den hindeløsning, men det må vel være fordi kroppen ikk er helt klar

Anmeld

22. juli 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Smiler jeg synes bare heller ikk der sker en skid her, og havde virkelig håbet efter den hindeløsning, men det må vel være fordi kroppen ikk er helt klar

Ja, man bliver utålmodig - kan godt forstå dig. Men han har det jo alt for godt derinde, og der er masser af "mad"
Han kommer ud, når han vil.

Anmeld

22. juli 2012

frk-stoltze

MaleneLarsen skriver:

Ja, man bliver utålmodig - kan godt forstå dig. Men han har det jo alt for godt derinde, og der er masser af "mad"
Han kommer ud, når han vil.

Ja han elsker vist bare at ligge i mors mave

Tror bare det var mig som håbede på det var nu og nu er jeg så mega utolmodig

Anmeld

22. juli 2012

MaleneLarsen

frk-stoltze skriver:

Ja han elsker vist bare at ligge i mors mave

Tror bare det var mig som håbede på det var nu og nu er jeg så mega utolmodig

Ja, ud må de gerne komme. Men man er jo også noget besværet og kiloene tager på kræfterne, så hvis man får et lille skub, er man nok også ekstra opsat på, at det gerne må være nu. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.