Er hun her ikke mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Loa

Kan simpelthen ikke huske ret meget om hende, men hun havde vistnok en mand der hed Gregers og de mistede deres spire og til ære for ham mener jeg de plantede et lille træ i deres have. Nu har de vist fået en dreng, mener de kalder ham bavianen?

Er der nogen der ved om hun stadig er herinde? Kom bare pludselig til at tænke på hende....

(der kan være fejl i ovenstående Info)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

K&S

Loa skriver:

Kan simpelthen ikke huske ret meget om hende, men hun havde vistnok en mand der hed Gregers og de mistede deres spire og til ære for ham mener jeg de plantede et lille træ i deres have. Nu har de vist fået en dreng, mener de kalder ham bavianen?

Er der nogen der ved om hun stadig er herinde? Kom bare pludselig til at tænke på hende....

Jaaa, jeg kan godt huske hende, men hmm jeg kan ikke lige komme i tanke om navnet - var det måske bare "bavianis"? 

Anmeld

19. juli 2012

K&S

Loa skriver:

Jo, Bavianis :-) 

Anmeld

19. juli 2012

Loa

K&S skriver:

Jaaa, jeg kan godt huske hende, men hmm jeg kan ikke lige komme i tanke om navnet - var det måske bare "bavianis"? 

Fnis, så kaldte de vist ikke drengen for bavianen

Anmeld

19. juli 2012

Loa

Laulund87 skriver:

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=3772

Her

Arh super, tak..... Bavianen=bavianis

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

Loa skriver:

Arh super, tak..... Bavianen=bavianis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.