nr 2 på trapperne. hvad er godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Anonym trådstarter

mit 1 barn er 1 år. Synes i herinde det er for tidligt at tænke nr 2??? jeg er klar til et barn mere - og alt det der skal tænkes igennem...! men ville det være synd for den store allerede at skulle forholde sig til en bror eller søster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Carina:-)

I følge eksperter ,så er den bedst aldersforskel 4 år.

Men du vil høre fra mange der mener det er helt perfekt med 1 år,2 år eller mere.

Personligt synes jeg det er synd.

Den "store" vil automatisk blive sat lidt ud på et sidespor når man skal tage sig af en ny lille baby.

Og hvad nu hvis det er et baby der ikke sover,...

Jeg har en veninde der har 14 mdr imellem hendes,og den "store" lever nærmest sit liv ved dagplejemoderen.

Nu er alle ikke sådan,men tænk dig om,-Og overvej om du kan give begge børn det de har ret til-Eller om det er bedre at vente

Anmeld

19. juli 2012

VNB

Anonym skriver:

mit 1 barn er 1 år. Synes i herinde det er for tidligt at tænke nr 2??? jeg er klar til et barn mere - og alt det der skal tænkes igennem...! men ville det være synd for den store allerede at skulle forholde sig til en bror eller søster?

der bliver præcis 2 år mellem vores 2 drenge og det synes vi er helt perfekt 

Anmeld

19. juli 2012

LR85

Vi har 2 år og 4 måneder mellem vores og ville IKKE ønske der var mindre tid imellem. 

Sys det er en stor hjælp når han selv kan spise, selv tage tøj af og på og forstå når man beder ham om noget. 

Så jeg ville klart anbefale jer at vente. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.