34+2 med brækket mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

ja så fik jeg billederne fra min sviger inde der har stået for at pakke mig og maven ind i gips.... på en af årets varme, solrige dage... så den tørrede hurtigt det var slet ik så varmt som jeg havde regnet med

men sikke et svinerri vi fik lavet

Så fik du den lavet alligevel, hvor mange ruller fik i brugt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

ja så fik jeg billederne fra min sviger inde der har stået for at pakke mig og maven ind i gips.... på en af årets varme, solrige dage... så den tørrede hurtigt det var slet ik så varmt som jeg havde regnet med

men sikke et svinerri vi fik lavet

Ihhhh... det vil jeg da også prøve denne gang.

Hvad er "opskriften" ???

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Så fik du den lavet alligevel, hvor mange ruller fik i brugt  

uhhh mener det var en 9 stykker... i forskellig brede da de ik hvade nok hjemme åtte vi på flere apoteker... matas havde nemlig ik nogen

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Ihhhh... det vil jeg da også prøve denne gang.

Hvad er "opskriften" ???

ma kan købe et sæt i panduro hvor der er brugsforvirring med

men ja... 9 ruller gips brugte vi og en masse vaseline... og så skal det være en man kender godt der skal lave den for man har kun trusser på... og der skal dækkes godt af... for det sviner...

vil anbefale at man har en stol der kan lænes godt tilbage... da hvis man sidder falder gipsen ned... og hvis man ligger flader maven (i altfald min) en del ud

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

ma kan købe et sæt i panduro hvor der er brugsforvirring med

men ja... 9 ruller gips brugte vi og en masse vaseline... og så skal det være en man kender godt der skal lave den for man har kun trusser på... og der skal dækkes godt af... for det sviner...

vil anbefale at man har en stol der kan lænes godt tilbage... da hvis man sidder falder gipsen ned... og hvis man ligger flader maven (i altfald min) en del ud

Mange tak det skal jeg helt sikkert lokke min mand til at gøre når vi nærmer os jul.

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Mange tak det skal jeg helt sikkert lokke min mand til at gøre når vi nærmer os jul.

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.