Spørgsmål om slimprop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg er idag 39+6, og er lidt i tvivl om min slimprop er gået/ved at gå.. Det er sådan at jeg normalvis har en del udflåd, men idag har der været meget mere end der plejer.. De sidste 4-5 gange jeg har været ude og tisse (det gør jeg tit - blæren er meeeeget lille pt ), har der været en lille "snotklat" - sådan en i ved, rigtig blød og lysegul agtig slimet en? den har været på størrelse med en nedklippet lillefinger negl - alle 4 gange? er det slimproppen - eller bare udflåd? Synes det føles som om noget "glider" ud af mig når jeg sidder her og skriver - men ingen smerter overhovedet!?

Og der er heller ingen tegn på blod - er det normalt?

Og så guldspørgsmålet!! - Hvor længe efter slimprop fødte du?? og især hvis du tabte den ca. så sent som mig?

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

fairlady

Frk P. skriver:

Jeg er idag 39+6, og er lidt i tvivl om min slimprop er gået/ved at gå.. Det er sådan at jeg normalvis har en del udflåd, men idag har der været meget mere end der plejer.. De sidste 4-5 gange jeg har været ude og tisse (det gør jeg tit - blæren er meeeeget lille pt ), har der været en lille "snotklat" - sådan en i ved, rigtig blød og lysegul agtig slimet en? den har været på størrelse med en nedklippet lillefinger negl - alle 4 gange? er det slimproppen - eller bare udflåd? Synes det føles som om noget "glider" ud af mig når jeg sidder her og skriver - men ingen smerter overhovedet!?

Og så guldspørgsmålet!! - Hvor længe efter slimprop fødte du?? og især hvis du tabte den ca. så sent som mig?

Håber nogle kan hjælpe

Synes det lyder som slimproppen.

Denne gang er min prop (eller noget af den?) Jo gået ret tidligt, men sidste gang gik den 4 dage før jeg gik i fødsel, hvor jeg så også var gået over tid....

Anmeld

19. juli 2012

channie-g

Frk P. skriver:

Håber nogle kan hjælpe

det er nok slimpropen der er ved at gå, sådan der var det også for mig i 4-5 dage og så en søndag aften gik den for alvor, troede godt nok der var et eller andet helt gal, der er mega meget og det og rigtig klamt du er slet ikke i tvivl om hvornår den er gået for alvor... fra den gik søndag aften til jeg fødte gik der 4 dage, fødte om torsdagen...

hel og lykke og  finger for du snart ser din lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.