En fars handling oedelaegger datters oenske/droem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

chael

Ja, der findes mange mærkelige mennekser derude i verden

Anmeld

19. juli 2012

Lovely<3

Den stakkels pige fortjener da helt klart den tur! Mærkelig opførsel fra farens side af

Anmeld

19. juli 2012

TNBC

Kvinde2970 skriver:

Den stakkels pige fortjener da helt klart den tur! Mærkelig opførsel fra farens side af

at han kan goere det mod sin egen datter, fordi hun ikke skal doe? Det burde de da fejre og hvad er bedre end en tur i disneyland(world) og hun fik jo pengene mens hun var syg.
Jeg var blevet rasende hvis min ex havde gjort det.

Anmeld

19. juli 2012

Lovely<3

Yurie skriver:

at han kan goere det mod sin egen datter, fordi hun ikke skal doe? Det burde de da fejre og hvad er bedre end en tur i disneyland(world) og hun fik jo pengene mens hun var syg.
Jeg var blevet rasende hvis min ex havde gjort det.

Nemlig

Var også blevet rasende!

Anmeld

19. juli 2012

TNBC

Kvinde2970 skriver:

Nemlig

Var også blevet rasende!

jeg kan ikke forstaa hvordan han kan knuse sin lille piges hjerte? En lille pige der har kaempet mere end halvdelen af sit liv?

Anmeld

19. juli 2012

Lovely<3

Nej, det er komplt uforståeligt

Men faren mener åbenbart at moren forhindrer ham i at se sin datter, så det er vel en måde at straffe dem på Sygt!

Anmeld

19. juli 2012

TNBC

Kvinde2970 skriver:

Nej, det er komplt uforståeligt

Men faren mener åbenbart at moren forhindrer ham i at se sin datter, så det er vel en måde at straffe dem på Sygt!

og han tror at det vil give ham chance for at se hende?
Pigen er 4aar og ved nok godt at det er far der er ansvarlig for at hun ikke kommer afsted, saa vil hun se ham?

Hvordan kan han leve med sig selv? Og hans argument? Pengene skal bruges til nogen der kun har 6maaneder tilbage? Det troede de maaske ogsaa at hun havde da hun fik pengene. Jeg kan slet ikke lade vaer med at taenke paa den lille pige og hendes mor og mormor der goer alt for at hun kan komme afsted.

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Kvinde2970 skriver:

Han er da en tåbe uden liiige  Øv!

Anmeld

19. juli 2012

TNBC

MorDk skriver:

Han er da en tåbe uden liiige  Øv!

ja, det er han. hun har kaempet for sit liv i over halvdelen af sit liv og saa goer han det mod hende, fordi hun bliver rask.. WTF??
Hvis jeg kendte hendes adresse eller noget, tror jeg faktisk godt jeg kunne finde paa at stoette, saa hun kunne komme afsted.. Synes det er saa synd for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.