hjælp hva fon skal man vælge :) nogle med erfaringer på nogl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Kamulla

betina23 skriver:

hvorfor den frem for htc hvis jeg må spørge?

har dog os mest kik på samsungen 

har haft HTC før.. ikke denne, så skal ikke kunne sige dig hvad forskellen er mellem de 2 her...  men jeg var ikke tilfreds med min HTC.. den avr fyldt med fejl, og ikke ret god for mig...

Samsung har jeg haft før, min familie er glade ejere af Samsung galaxy II og III og har aldrig set en flottere telefon.. nem at manuerer rundt i, SUPER flot skærm, klare billeder, og så er jeg bare en sucker for Samsung.. 

jeg har selv en Iphone 4.. og ØNSKER mig en samsung galaxy III.. selvom jeg også er apple fan, så når Iphone ikke samsungs mobiler til sokkeholderene... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

ano14316

jeg har kikket på samsung gs 3 og htc one x da det sku være de beste på market hva ville i ha valgt??

håber i vil hjælpe mvh betina

Jeg har en HTC one X.
Jeg sælger telefoner og har derfor kigget rigtig meget på Samsung Galaxy SIII og jeg vil så meget hellere have den, på trods af at dette er min 9. HTC og har altid være meget glad for HTC og forbandede Samsung pga deres plastik.

Men SIII er bare så nice, skærmen er så flot, den tager røvet på en hver der ser den, og så holder den strøm i op til 2 døgn, fordi det er en SUPER AMOLED Skærm i stedet for super LCD. ligesom et LED fjernsyn bruger mindre strøm end LED..

Men jeg synes du skal se dem sammen og mærke dem før du tager en beslutning.

tilføjelse: Du får klart det bedste kamera i HTC

Anmeld

19. juli 2012

betina23

ano14316 skriver:

Jeg har en HTC one X.
Jeg sælger telefoner og har derfor kigget rigtig meget på Samsung Galaxy SIII og jeg vil så meget hellere have den, på trods af at dette er min 9. HTC og har altid være meget glad for HTC og forbandede Samsung pga deres plastik.

Men SIII er bare så nice, skærmen er så flot, den tager røvet på en hver der ser den, og så holder den strøm i op til 2 døgn, fordi det er en SUPER AMOLED Skærm i stedet for super LCD. ligesom et LED fjernsyn bruger mindre strøm end LED..

Men jeg synes du skal se dem sammen og mærke dem før du tager en beslutning.

tilføjelse: Du får klart det bedste kamera i HTC

Hvor meget bedere kamara er det ? De sku være på de 8 begge to jeg tager mange billeder så det ville være Nice med et godt kamara os  sys det svært hé he

Anmeld

19. juli 2012

ano14316

betina23 skriver:

Hvor meget bedere kamara er det ? De sku være på de 8 begge to jeg tager mange billeder så det ville være Nice med et godt kamara os  sys det svært hé he

Jeg synes det er MEGET bedre. især fordi det er super hurtigt, og du kan bare holde "knappen" inde og så tager d. 5 billeder i sekundet, samt det at du super hurtigt kan tage et billed, fra du aktivere kameraet til det 1. billed er i hus går der 0,7 sek.

Så tager man mange billeder, så helt klar HTC..! Den er også rigtig god til video.

Anmeld

19. juli 2012

betina23

ano14316 skriver:

Jeg synes det er MEGET bedre. især fordi det er super hurtigt, og du kan bare holde "knappen" inde og så tager d. 5 billeder i sekundet, samt det at du super hurtigt kan tage et billed, fra du aktivere kameraet til det 1. billed er i hus går der 0,7 sek.

Så tager man mange billeder, så helt klar HTC..! Den er også rigtig god til video.

Fik a vide nede i cEnteret a samsung s3 os ku tá mange billeder i træk og når man filmer så tá billeder imens så derfor valgte jeg samsungen:/

Anmeld

19. juli 2012

ano14316

betina23 skriver:

Fik a vide nede i cEnteret a samsung s3 os ku tá mange billeder i træk og når man filmer så tá billeder imens så derfor valgte jeg samsungen:/

Det kan den ikke, den kan ikke tage billedet imens man filmer, og heller ikke det der med at man bare kan holde den inde og så skyder den løs det er kun htc der kan det.

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

betina23 skriver:

jeg har kikket på samsung gs 3 og htc one x da det sku være de beste på market hva ville i ha valgt??

håber i vil hjælpe mvh betina

Altså jeg er jo 100% Iphone fan men hvis jeg skulle vælge mellem dem du skriver, så havde jeg taget HTC. Min mand har sådan en og han elsker HTC og vil ikke ha andet

Anmeld

19. juli 2012

betina23

ano14316 skriver:

Det kan den ikke, den kan ikke tage billedet imens man filmer, og heller ikke det der med at man bare kan holde den inde og så skyder den løs det er kun htc der kan det.

Aj har li købt den og han sa den kunne :/

Anmeld

19. juli 2012

ano14316

betina23 skriver:

Aj har li købt den og han sa den kunne :/

har du pakket den ud?

Anmeld

19. juli 2012

betina23

ano14316 skriver:

har du pakket den ud?

Ja detsværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.