luksus problem + ? om søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Mariesmor110610

mit luksus problem er angående min datter på 2 år, hun nægter at drikke andet end mælk og postevand, kunne godt tænke mig at hun drak saftevand feks...

mit andet spørgsmål er: hvor meget sover jeres poder på 2 år?

jeg syntes at når min datter sover mellem 14 og 16 timer i døgnet at det er meget

PFT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

2babygirls

Mariesmor110610 skriver:

mit luksus problem er angående min datter på 2 år, hun nægter at drikke andet end mælk og postevand, kunne godt tænke mig at hun drak saftevand feks...

jeg syntes at når min datter sover mellem 14 og 16 timer i døgnet at det er meget

PFT

min datter bliver godt nok først 2 til oktober men hun sover gerne 15 i døgnet (nat+middagslur) og det tror jeg er helt normalt.

Mht. saftevand kommer det vel nok en dag, ellers er det vel skønt hun ikke er til søde drikke ??

Anmeld

19. juli 2012

Maja_4000

Du skal da være glad for at hun kun vil drikke mælk og vand

Anmeld

19. juli 2012

Nadia&Daniel

Mariesmor110610 skriver:

PFT

Min datter (snart 21 mdr.) drikker også kun mælk (+ nan pro 3) og vand, og det passer os fint

Ang. søvn - du er HELDIG.. De små skal have imellem (1-3 år): 12-14 timer.. Lige pr. kæmper jeg (alene - da manden arbejder meget) med at få vores datter til at sove, og det tager hårdt på mig

Anmeld

19. juli 2012

Mariesmor110610

Jeg syntes self også det er rart men når folk spørger om ikke hun skal have saft eller noget og jeg så siger at det kan hun ikke lide glor folk underligt på mig, og tænker osse at når det er varmt ville det da være rart at hun fik saft så hun stadig fik lidt sukker osv...

Rart at høre at det er helt normalt at hun sover så meget

Anmeld

19. juli 2012

chael

Hvorfor?? Hvorfor i alverden, vil du dog have hende til at drikke saftevand? Det skal da nok komme at hun ikke kan lide det er vel okay og mht varmen, kan du jo bare komme lidt sukker i vandet, hvis det endelig er

Min søn der nu er 3,5 år, sov vel omkring 14 timer i døgnet, da han var 2 år? Tror jeg

Anmeld

19. juli 2012

2babygirls

Mariesmor110610 skriver:

Jeg syntes self også det er rart men når folk spørger om ikke hun skal have saft eller noget og jeg så siger at det kan hun ikke lide glor folk underligt på mig, og tænker osse at når det er varmt ville det da være rart at hun fik saft så hun stadig fik lidt sukker osv...

Rart at høre at det er helt normalt at hun sover så meget

Det er da vist dem der er sære. Vand er lige så godt på en varm dag, eller vandmelon hvis det skal være med sukker i

Anmeld

19. juli 2012

Aprilmor11

Mariesmor110610 skriver:

PFT

Min søn er 14 måneder, og han drikker sodavand, vand, mælk, juise og saftevand. Gad da godt at han gerne bare vil have mælk og vand.

Mht. søvnen sover min søn ca. 12 timer (middagslur+nattesøvn) Jeg gad godt at han kunne sove mere.

Så ære du glad for at han sover så meget.

Anmeld

19. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er der nogen grund til at hun skal drikke saftevand. Det bedste er jo vand og mælk

Anmeld

19. juli 2012

Mariesmor110610

Jeg får ofte afvide at det ville være godt at hun fik saftevand for så fik hun sukker osv, jeg er dog ikke enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.