Kan det være noget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har valgt at være anonym, da der er nogen herinde som ikke behøver vide hvem jeg er.

Men håber at nogen kan hjælpe mig.

Jeg er begyndt at blive meget svimmel, og meget tæt på at besvime, og så er jeg sulten konstant. Sådan overdrevet. Normalt spiser jeg kun ca 3 gange om dagen nu spiser jeg mindst 8-10 gange. Jeg kan spise og føle mig stop mæt, men efter et kvarter ca, så får jeg det dårligt og det føles som om at jeg ikke har spist i 2 dage. Så får jeg lidt mad igen, og efter et kvarteres tid ca. får jeg det på samme måde igen, sådan fortsætter det døgnet rundt. Det er som om at jeg er halvt bundløs. Det har stået på en uge nu. Jeg oplevede det første gang ca. en måned før termin da jeg ventede min søn, men ellers så har jeg aldrig haft det sådan.

Er der nogen som har oplevet det samme eller har et forslag til hvad jeg kan gøre og om hvad det kan være ?

På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har valgt at være anonym, da der er nogen herinde som ikke behøver vide hvem jeg er.

Jeg er begyndt at blive meget svimmel, og meget tæt på at besvime, og så er jeg sulten konstant. Sådan overdrevet. Normalt spiser jeg kun ca 3 gange om dagen nu spiser jeg mindst 8-10 gange. Jeg kan spise og føle mig stop mæt, men efter et kvarter ca, så får jeg det dårligt og det føles som om at jeg ikke har spist i 2 dage. Så får jeg lidt mad igen, og efter et kvarteres tid ca. får jeg det på samme måde igen, sådan fortsætter det døgnet rundt. Det er som om at jeg er halvt bundløs. Det har stået på en uge nu. Jeg oplevede det første gang ca. en måned før termin da jeg ventede min søn, men ellers så har jeg aldrig haft det sådan.

Er der nogen som har oplevet det samme eller har et forslag til hvad jeg kan gøre og om hvad det kan være ?

På forhånd tak for svar.

Er der slet ingen af alle dem som kigger ?

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Anonym skriver:

På forhånd tak for svar.

kan være jernmangel

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

kan være jernmangel

Bliver man meget sulten af det ?

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

På forhånd tak for svar.

Altså du er gravid ?  

Jeg har det på samme måde... det bedste du kan gøre er faktisk at spise små men mange portiner pga blodsukkeret. Husk dine jernpiller og rejs dig langsomt op. 

Hvis du står stille længe så lav vægt overføringer på højre og venstre ben skiftende. Hav altid noget druesukker eller kiks i tasken når du er ude. 

Anmeld

19. juli 2012

M&N

Camillos skriver:

Altså du er gravid ?  

Jeg har det på samme måde... det bedste du kan gøre er faktisk at spise små men mange portiner pga blodsukkeret. Husk dine jernpiller og rejs dig langsomt op. 

Hvis du står stille længe så lav vægt overføringer på højre og venstre ben skiftende. Hav altid noget druesukker eller kiks i tasken når du er ude. 

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Altså du er gravid ?  

Nej, jeg er ikke gravid mere. Men sidst jeg opleede det var da jeg var 36+ . Min søn er lidt over 1 år i dag så det er længe siden. Men kan godt være at det hjælper alligevevl og jeg måske skal prøve at tag nogen jern piller. Men troede ikke at jernmagel kunne give sult.

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nej, jeg er ikke gravid mere. Men sidst jeg opleede det var da jeg var 36+ . Min søn er lidt over 1 år i dag så det er længe siden. Men kan godt være at det hjælper alligevevl og jeg måske skal prøve at tag nogen jern piller. Men troede ikke at jernmagel kunne give sult.

Det er heller ikke sikkert det er jernpillerne der giver sult... Men det kan give dig kvalme, træthed og svimmelhed at mangle jern. Det kan også være dit Blodsukker. Synes du skulle ringe til din læge og få målt dine værdier, da der sikkert er en god forklaring på dine symptomer.. med mindre der altså er en uopdaget graviditet.. ?

Anmeld

19. juli 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Bliver man meget sulten af det ?

hvis kroppen mangler nogle ting, kan den få dig til at spise alt muligt, til den er tanket op igen

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

hvis kroppen mangler nogle ting, kan den få dig til at spise alt muligt, til den er tanket op igen

Jamen så er jeg  da blevet så meget kloger Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.