Hormonspiral - vægtøgning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

LilyMarleen

Kan det nu også passe, eller er det en dårlig undskyldning ??

Nu har jeg set flere steder, inkl her på siden. At de/folk skriver at de har haft en vægtøgning efter de har fået denne !?

Min læge fortalte mig, at det ikke kan passe, at den kan gøre det. Men er virkeligheden en anden ??

Jeg har ikke selv taget på af den efter 2 måneder nu nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kay

ingen anelsse... men min læge fortalte mig at det var umuligt at udstøde en spiral uden at mærke det eller at blive gravid når man har spiral...

min mor udstøte hendes uden at vide det og blev gravid, ud af det kom min lillebror

min kusine blev gravid selvom hendes spiral sad som den skule...

så... jeg skal ik ha spiral... tør ik da jeg lige som min mor udstøder "ting" fra kroppen...

Anmeld

19. juli 2012

LilyMarleen

Kay skriver:

ingen anelsse... men min læge fortalte mig at det var umuligt at udstøde en spiral uden at mærke det eller at blive gravid når man har spiral...

min mor udstøte hendes uden at vide det og blev gravid, ud af det kom min lillebror

min kusine blev gravid selvom hendes spiral sad som den skule...

så... jeg skal ik ha spiral... tør ik da jeg lige som min mor udstøder "ting" fra kroppen...

Jeg ved sgu snart heller ikke med den spiral, for at være helt ærlig. For jeg har blødt lige siden den dag jeg fik den sat op. Og haft menstruation smerter, hver eneste dag. - Men jeg er blevet lovet, hvis altså at jeg er en af de heldige, at min menstruation ville stoppe helt.. Jeg venter stadig. Men den kostede emmervæk 1235,- Så jeg er da lige forbeholden med bare lige at få den fjernet igen. Men min læge sagde at den var næsten ligeså sikker som en sterilisation. Så det håber jeg da.

Anmeld

19. juli 2012

Kay

LilyMarleen skriver:

Jeg ved sgu snart heller ikke med den spiral, for at være helt ærlig. For jeg har blødt lige siden den dag jeg fik den sat op. Og haft menstruation smerter, hver eneste dag. - Men jeg er blevet lovet, hvis altså at jeg er en af de heldige, at min menstruation ville stoppe helt.. Jeg venter stadig. Men den kostede emmervæk 1235,- Så jeg er da lige forbeholden med bare lige at få den fjernet igen. Men min læge sagde at den var næsten ligeså sikker som en sterilisation. Så det håber jeg da.

ja det har jeg også fået af vide... og allerede ved sidste læge besøg snakede min læge meget varmt for spiral... og at jeg kunne få den lagt allerede ved 8 ugers undersøgelse... men det er vi enige om her hjemme ikke skal ske...

men ja en dyr fornøjelse hvis den skal ud igen... håber da blødningen stopper... ellers er det jo ik en smart løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.