Underskriftsindsamlig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Noneother

Altså tv3 har netop været ude og sige at der ikke er hold i de rygter med at de afliver dyr, og jeg håber virkelig det er sandt.

Der må sgu være grænser for hvor langt man vil gå for at trække seere. Om ikke andet virker det omvendt her. Ikke om jeg gider at se på sådan en gang afstumpede vil-gøre-alt-for-15-minutters-fame mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Wimmie

Muhmi skriver:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794155.ece

Er man sikker på at det er sandt...altså kilden er ikke ligefrem troværdig - og her afvises det igen:

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1794329.ece

Anmeld

19. juli 2012

Aprilmor11

Dustmuz skriver:

tror desværre ikke dette ville hjælpe, da de ikke gør noget ulovligt

men ja de er ret groteske i deres nye skud på stammen

Nu spørg jeg måske dumt. Men lige så vel som det er ulovligt at slå et menneske ihjel er det vel også ulovligt at slå en hund ihjel ? Hvalp eller ej ?

Anmeld

19. juli 2012

Maja_4000

Ej , det tror jeg altså ikke på .. Det er sikkert ligesom sidste år , hvor d efik valget mellem at blende en guldfisk eller ingen penge .. Da de så ville blende fisken var der slet ikke strøm til blenderen .. 

Så hvis de har valgt at skyde hunden eller kalven eller hvad det var , var der sikkert ikke nogen patroner i 

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Aprilmor11 skriver:

Nu spørg jeg måske dumt. Men lige så vel som det er ulovligt at slå et menneske ihjel er det vel også ulovligt at slå en hund ihjel ? Hvalp eller ej ?

Faktisk ikke..
det er skræmmende nok ikke ulovligt at få aflivet et dyr i DK, selvom dyret er ganske rask..

Anmeld

19. juli 2012

Aprilmor11

Maja_4000 skriver:

Ej , det tror jeg altså ikke på .. Det er sikkert ligesom sidste år , hvor d efik valget mellem at blende en guldfisk eller ingen penge .. Da de så ville blende fisken var der slet ikke strøm til blenderen .. 

Så hvis de har valgt at skyde hunden eller kalven eller hvad det var , var der sikkert ikke nogen patroner i 

Anmeld

19. juli 2012

Aprilmor11

Dustmuz skriver:

Faktisk ikke..
det er skræmmende nok ikke ulovligt at få aflivet et dyr i DK, selvom dyret er ganske rask..

Tænker bare at hvis man selv gøre det ? Det er godt nok skræmmende ja.  Om det er ved dyrelægen eller ej.

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Aprilmor11 skriver:

Tænker bare at hvis man selv gøre det ? Det er godt nok skræmmende ja.  Om det er ved dyrelægen eller ej.

som alm dansker må du gerne selv aflive dit dyr, så længe dyret ikke lider overlast..
Dvs, at du kan slå dyret ihjel uden det mærker smerte..
Mange jægere afliver jo selv deres gamle hunde

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

De afviser lige nu at de slår en hvalp ihjel inde på deres fb-side.... Det var det der skulle til for mig for at lukke min protest... Det syntes jeg dog godt de kunne have gjort tidligere....

Anmeld

19. juli 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muhmi skriver:

De afviser lige nu at de slår en hvalp ihjel inde på deres fb-side.... Det var det der skulle til for mig for at lukke min protest... Det syntes jeg dog godt de kunne have gjort tidligere....

super..

Lukker her

Mvh Staff 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.