et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

trolden

Fik en opregning i dag af min sagsbehandler fordi hun skulle tjekke op på mine sygedagpenge, hvad er ok.. hun har så fået den ide at jeg skal på et kursus hvor der er andre med en depression inden jeg skal på barsel om ca 6 uger.. hun nævne i telefonen at jeg kunne forstætte selv om jeg skal på barsel, så mit sprøgelsmål er kan hun bestemme det?? kan hun trække i mine sygedagpenge hvis jeg vælger at holder barsel om 6 uger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

fam.4xc

trolden skriver:

Fik en opregning i dag af min sagsbehandler fordi hun skulle tjekke op på mine sygedagpenge, hvad er ok.. hun har så fået den ide at jeg skal på et kursus hvor der er andre med en depression inden jeg skal på barsel om ca 6 uger.. hun nævne i telefonen at jeg kunne forstætte selv om jeg skal på barsel, så mit sprøgelsmål er kan hun bestemme det?? kan hun trække i mine sygedagpenge hvis jeg vælger at holder barsel om 6 uger?

fortsætter du ik bare på sygedagpenge selvom du er på kursus??

Anmeld

8. maj 2009

trolden

jo det gør jeg. men det kan jeg ikke få når jeg skal på barsel

Anmeld

8. maj 2009

fam.4xc

trolden skriver:

jo det gør jeg. men det kan jeg ikke få når jeg skal på barsel

så når din barsel starter skal du vel på barselsdagpenge ik??

Når du er på barselsdagpenge tror jeg ik du må arbejde / være på kursus samtidig, men det burde din sagsbehandler jo vide bedre end mig :-)

Anmeld

9. maj 2009

trolden

jo det skal jeg... jeg mener heller ikke at hun kan sende en ud, men at man hvis selv kan vælge om man vil holde de 4 uger f'ør.... jeg må bare vente og se tiden and..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.