Jeg er lidt stolt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg sidder og spiser min aftensnack, og i stedet for chokolade, cola osv, spiser jeg corn flakes, riskiks og drikker danskvand.

Jeg ved godt, der stadig er lang vej at gå, men det er da en start, og jeg er lidt stolt af mig selv

Min alm mad er meget sund, så synderen er virkelig alt det søde aftenen - og for lidt motion. Men det er jeg også kommet i gang med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

morbibi

Skide flot

Anmeld

19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
morbibi skriver:

Skide flot

Tak

Anmeld

19. juli 2012

iris-mor

19. juli 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Jeg sidder og spiser min aftensnack, og i stedet for chokolade, cola osv, spiser jeg corn flakes, riskiks og drikker danskvand.

Jeg ved godt, der stadig er lang vej at gå, men det er da en start, og jeg er lidt stolt af mig selv

Min alm mad er meget sund, så synderen er virkelig alt det søde aftenen - og for lidt motion. Men det er jeg også kommet i gang med

Rigtig flot.. 

Anmeld

19. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Solstrålebørn skriver:

Rigtig flot.. 

Tak. Jeg spiste lidt gulerødder også, og jeg havde det bare så meget bedre med mig selv, end når jeg har spist chokolade

Anmeld

19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Anmeld

19. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
iris-mor skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.