Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVORFOR skal det være så fuc.... umuligt at finde en bolig i den her &"%#&"/!(#/#& by??Vi har været boligsøgende (lejebolig) i 3 år og er blevet tilbudt KIKKERT OG KYSE!! Jeg skal (håber vi?) på SU i løbet af efteråret og der går det ikke med en husleje på 10+ om måneden.. SUK! SÅ HVIS I KENDER NOGLE SOM KENDER NOGLE SOM KENDER NOGLE - JA! SÅ ER VI INTERESSERET Så selv om det er en &"%#&"/!(#/#& by, så kan jeg jo ikke undvære den Max leje 7000 kr - gerne 3 vær - gerne 60+ km2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: HVORFOR skal det være så fuc.... umuligt at finde en bolig i den her &"%#&"/!(#/#& by??Vi har været boligsøgende (lejebolig) i 3 år og er blevet tilbudt KIKKERT OG KYSE!! Jeg skal (håber vi?) på SU i løbet af efteråret og der går det ikke med en husleje på 10+ om måneden.. SUK! SÅ HVIS I KENDER NOGLE SOM KENDER NOGLE SOM KENDER NOGLE - JA! SÅ ER VI INTERESSERET Så selv om det er en &"%#&"/!(#/#& by, så kan jeg jo ikke undvære den Max leje 7000 kr - gerne 3 vær - gerne 60+ km2
Ja her i Silkeborg kan man for 7000kr få et rækkehus (som ligger alene), på 115kvm med lækker have
Det har jeg søgt, i håb om at der er et klar til os om et par år
Blev tilbudt et af dem allerede 2mdr efter jeg havde søgt det :O
IsabellaCiinea skriver: Ja her i Silkeborg kan man for 7000kr få et rækkehus (som ligger alene), på 115kvm med lækker have Det har jeg søgt, i håb om at der er et klar til os om et par år Blev tilbudt et af dem allerede 2mdr efter jeg havde søgt det :O
W.. skriver: Uh, ja det er sgu ikke retfærdigt vel ? Meeeenn... Jeg kunne ikke se mig selv i Silkeborg
Uh, ja det er sgu ikke retfærdigt vel ? Meeeenn... Jeg kunne ikke se mig selv i Silkeborg
Haha nej det er det ikk
Hihi det er ellers en dejlig by, og nu får vi motorvej
IsabellaCiinea skriver: Haha nej det er det ikk Hihi det er ellers en dejlig by, og nu får vi motorvej
W.. skriver: Hahaha, det lyder sgu godt med motorvejen Den skal vel ikke igennem byen
Hahaha, det lyder sgu godt med motorvejen Den skal vel ikke igennem byen
Hmm sådan i udkanten af byen agtigt.. ned under vores dyrehave og sådan....
Kæresten og jeg er også ved at finde lejlighed i KBH eller deromkring og jeg synes simpelthen det er så svært at finde en lejlighed med 3+ værelser, til omkring de 7000 kr. hvor man også må have 2 katte og en del marsvin :p
Kan bare intet finde
Michael healer skriver: Der er der lidt her, f.eks. i Valby http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_boli g.php
Der er der lidt her, f.eks. i Valby http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_boli g.php
grinny skriver: Kæresten og jeg er også ved at finde lejlighed i KBH eller deromkring og jeg synes simpelthen det er så svært at finde en lejlighed med 3+ værelser, til omkring de 7000 kr. hvor man også må have 2 katte og en del marsvin :p Kan bare intet finde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128