Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg jo fået arbejde , og skal med toget derind .. Så der er jo ikke andet at lave end at kigge på folk .. Derfor denne meningsløse afstemning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vil helst se fremad, så ka jeg bedre følge med i det hele. vh stine
Jeg skal sidde baglæns, ellers bliver jeg køresyg..
Det er det samme når jeg kører i bus..
Er jeg i bil, sætter jeg mig altid lidt med siden til, så meget som selen nu tillader det.. Jeg bliver ikke køresyg når jeg selv kører
Jeg har stemt andet, fordi jeg er fuldstændig ligeglad
Jeg har stemt andet, da jeg er ligeglad med hvordan jeg sidder... sidder alligevel enten og ævler løs, leger med mobilen eller sover
Maja_4000 skriver: Nu har jeg jo fået arbejde , og skal med toget derind .. Så der er jo ikke andet at lave end at kigge på folk .. Derfor denne meningsløse afstemning
Hehe, den var nu meget sjov.
PT skriver: Vil helst sidde og se fremad. Jeg kan godt blive køresyg, hvis jeg kører baglæns for længe
Vil helst sidde og se fremad. Jeg kan godt blive køresyg, hvis jeg kører baglæns for længe
Årh, jeg har også kørt meget i tog tidligere - og jer fuldstændig ligeglad med om jeg kører forlæns, baglæns eller sidelæns... jeg er bare glad hvis jeg får en plads, og slipper for at stå op.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128