Billeder - Frit tilgængelige?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

MorDk

Tænker du over at de billeder du ligger ud her på Baby. dk er frit tilgænglige? Altså andre som ikke er medlem af Baby.dk kan se dine billeder i debatterne mm.?

Ligger der mange billeder på nettet af dit barn?

Jeg har stort set ikke lagt billeder ud her eller andre steder da jeg er "bange" for at billederne bliver misbrugt og et eller andet sted sys jeg mine billeder er ret personlige. Har oploaded nogle stykker... men jeg tænker virkelig over hvad jeg oploader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Noneother

JA. Det tænker jeg meget over. Jeg har heller ikke særlig mange billeder/oplysninger liggende nogen steder.

Jeg tror jeg har rundt 25 af lillemanden på Facebook, men det er min lukkede profil, som kun kan ses af folk jeg rent faktisk kender IRL.

Anmeld

18. juli 2012

chael

Har aldrig uploaded et billede herinde.

Ej heller på facebook. Det er meget få. Og har kun været et enkelt billede når de har været helt nye.

Jeg værner meget i det. Og udstiller ikke mine børn. De skal have retten til selv at vælge

*C

Anmeld

18. juli 2012

Kamulla

Årh... nu har jeg en blog hvor jeg også viser billeder osv..

men ligger ikke billeder af Noah nøgen op.. og den tråd med "jeres første møde med jeres børn" har jeg ikke lyst til at dele mig selv i den mondering... måske hvis det var et glædes billede og jeg så vildt glad , smuk og lykkelig ud.. haha...

tænker da over hvad man kan finde på google.. men ja.. misbruger folk mine billeder, så får de bare smæk hehe... ej.. ved ikke hvad du helt mener med at misbruge? sige dit barn var "hendes" eller??? 

Anmeld

18. juli 2012

katrine26

ja jeg syntes selv jeg tænker meget over hvilken billeder jeg ligger ind.

Lægger Aldrig billeder ind hvor man kan se min søns nederdel heller ikke billeder ind af andre mennesker (familie, veninder osv) uden at spøger om tilladelse plus kun anstændige billeder..

Katrine26

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

JA! Jeg tænker rigtig meget over det. Ville da gerne vise min skønherlige søn frem for alle jer tøser herinde.. Men har faktisk kun lagt billeder op af ham én gang.. Men har overvejet om man skulle gøre som frøken J. med vandmærke..

Jeg har heller ikke vold mange billeder på face.. Der er da lidt men ikke så meget som jeg har set mange har, Jeg smider ikke billeder ind af en hel ferie fx.. De første billeder af min søn er heller ikke på face. Og kommer det heller aldrig. Det er ikke fordi folk ikke må se dem. Men de skal komme herhjem til en kop kaffe og hygge og se dem her..

Anmeld

18. juli 2012

ESV

MorDk skriver:

Tænker du over at de billeder du ligger ud her på Baby. dk er frit tilgænglige? Altså andre som ikke er medlem af Baby.dk kan se dine billeder i debatterne mm.?

Ligger der mange billeder på nettet af dit barn?

Jeg har stort set ikke lagt billeder ud her eller andre steder da jeg er "bange" for at billederne bliver misbrugt og et eller andet sted sys jeg mine billeder er ret personlige. Har oploaded nogle stykker... men jeg tænker virkelig over hvad jeg oploader.

Ja jeg tænker meget over det, har ingen billeder af mit barn her (har dog haft et enkelt) og har ingen billeder af mit barn på facebook, det har hendes far dog men det er billeder af de to sammen og sjove billeder a la hun sidder med hele hovedet nede i en tallerken og drikker sovs. Jeg syntes det er vigtig at beskytte sit barn og også tænke på de faktisk bliver ældre en dag og måske ikke syntes det er fedt at der ligger 7 mia. billeder af dem på nettet og så er der selvfølgelig muligheden for misbrug af billeder som jeg syntes er værd at tænke over.

Jeg forstår bla ikke folk der dele billeder af nøgne børn 2 min. efter de er blevet født, det er meget få billeder vi har af den slags og de er MEGET private.

Anmeld

19. juli 2012

Clisolka

Før tænkte jeg ikke så meget over det, men det er jeg begyndt at gøre. Det er efterhånden sjældent at jeg ligger billeder ud på Baby. 

Billeder ligger jeg gerne på Facebook - så familien kan følge med. Der er nogle vi ikke ser så tit fordi de bor langt væk. 

Jeg har også overvejet at lave vandmærke på mine billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.