Vi har fundet en kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.529 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Og den er perfekt og dejlig og alt det min drømmekat skal være! Skal på internatet næste måned netop for at finde drømmekatten men nu har jeg den! Vi har allerede givet den et navn men nu.. har vi opdaget det værste. Den er øremærket  Nejnejnejnej! 

Jeg ved at det er forkert,men jeg har virkelig ikke lyst til at kontakte nogen ang øremærket i morgen. Jeg ved at det er det bedste for ejerne,men det betyder jeg skal give afkald på min drømmekat En alm stribet huskat og den er bare så kær 

Hånden på hjertet,hvad ville i have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Og den er perfekt og dejlig og alt det min drømmekat skal være! Skal på internatet næste måned netop for at finde drømmekatten men nu har jeg den! Vi har allerede givet den et navn men nu.. har vi opdaget det værste. Den er øremærket  Nejnejnejnej! 

Jeg ved at det er forkert,men jeg har virkelig ikke lyst til at kontakte nogen ang øremærket i morgen. Jeg ved at det er det bedste for ejerne,men det betyder jeg skal give afkald på min drømmekat En alm stribet huskat og den er bare så kær 

Jeg havde kørt den på internat, så kan de finde ejeren.

Det er respektløs til andet.

Anmeld

18. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg havde afleveret den - der sidder jo nogen og savner den kat!

Anmeld

18. juli 2012

come2

come2 skriver:

Jeg havde kørt den på internat, så kan de finde ejeren.

Det er respektløs til andet.

Det*

Anmeld

18. juli 2012

banditten2011

det eneste rigtige er at finde ud af hvem der ejer den kat.. man ville jo ikk selv syntes om hvis andre valgte at beholde ens dyr

Anmeld

18. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Jeg ville aflevere den. Der kan sidde nogen der savner deres elskede kat rigtig meget. Og det er nok også deres drømmekat...

Du skal nok finde en anden drømmekat =)

Der er mange af slagsen

Anmeld

18. juli 2012

Noneother

Jeg havde 100% leveret den tilbage. Det er super dårlig stil (og ulovligt) at beholde den, når der sidder nogen og savner den et sted.

Der findes et ton af søde katte der mangler hjem lige pt., og jeg er sikker på at en af dem nok skal være den perfekte kat for dig.

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Åh hvor jeg ved det Den ligger ved siden af min søn og sover nu OG spinner  Jeg vil tude herfra og til juleaften hvis jeg skal sige farvel til den 

Måske jeg kunne spørge om de vil af med katten,virker det upassene?

Anmeld

18. juli 2012

NoahEmil

Jeg kender en hvis kat har været væk i fem dage og børnene savner den rigtig meget så selvfølgelig kan man ikke bare beholde den. Tænk hvis det var den anden vej rundt!

Anmeld

18. juli 2012

Ina33

Anonym skriver:

Åh hvor jeg ved det Den ligger ved siden af min søn og sover nu OG spinner  Jeg vil tude herfra og til juleaften hvis jeg skal sige farvel til den 

Måske jeg kunne spørge om de vil af med katten,virker det upassene?

Selvfølgelig skal den tilbage til sine ejere, det ville jeg til hver en tid sørge for at den kom.

Jeg synes ikke det er upassende at spørge dem, om de er interesseret i at komme af med den, for det kan jo godt tænkes at de ikke vil have den mere...

Vi havde en gang en tilløbende kat, min søn (og jeg) var fuldstændig forelsket i den. Jeg fulgte den hjem et par gange, men den blev ved med at komme tilbage til mig. En dag kom den aldrig mere, og jeg hørte ude i byen, at de havde fået den aflivet, fordi den altid rendte væk. Havde vi vidst, at det ville ende sådan, så ville vi jo hellere end gerne have taget os af den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.