første gang i så jeres børn... billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

merle2010

katrine26 skriver:

Jeg fik aks så så fik kun lige lov til at se ham hurtigt og nusse ham på kinden sek inde de tog ham op til neo, så det første billede jeg har af ham og mig er 6 timer senere.

dejlige billeder

men hvor er der dog mange slanger og dimser på både dig og ham...

hvorfor fik du aks??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

hautecouture

Åhr nogle dejlige billeder 

Vi har desværre ikke nogle fra hun kom ud. Min kæreste tog et par stykker, men hun var meget syg da hun blev født, derfor er de slettet igen. Vi så kun billederne én gang, men vi var nødt til at slette dem. Hun så død ud da hun blev født, så vi ventede og fik Tilgengæld nogle skønne, skønne billeder 3 dage efter ... Skriver fra min Tlf, men vil gerne vise dem frem, når jeg kommer til computeren imorgen

Anmeld

18. juli 2012

ledermus

mit første møde med min søn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2012

sandramor

Åårh ja det er jo bare det største øjeblik.. det man har ventet på i 9mdr...

her var min mor hurtig og fik taget et billede lige da jeg havde fået hendeop....ser vidst mere træt ud end noget andet men lige så fantastisk anden gang som første gang

Anmeld

18. juli 2012

Kamulla

Har ikke sådanne billeder  han blev fjernet fra mit efter 3 min da det gik galt for mig... så ham først 5 timer efter.. og der var jeg helt dopet af moffin og andre ting.. og telefonen var rødglødende... så har kun et hvor jeg ser misfornøjet og bleg ud (og ligner en spæreballon i ansigtet) og sidder med mobil og en helveds masse drop 

Anmeld

18. juli 2012

katrine26

merle2010 skriver:

dejlige billeder

men hvor er der dog mange slanger og dimser på både dig og ham...

hvorfor fik du aks??

ja vi havde rigeligt med slanger på os.

Det er en meget lang historie, men kort fortalt så var mit bækken for lille til ham plus han dannet en fødselssvulst oven på hovede og så fejltolket jordmoren at han var på vej ud da jeg presset men det var fødselssvulsten på hans hovede hun kunne se, plus hele mit fødsels forløb blev fejlvuderet.

Jeg havde slanger fordi jeg lige havde fået aks han havde fordi han var rigtig syg og fik en masse medicin.

Tillykke med din dreng.

Katrine26

Anmeld

18. juli 2012

TbCp

Første gang jeg så Liva

Fik akut kejsersnit og hun var født for tidligt, så det var kun ganske kort at jeg så hende, inden de gik med hende.... så ingen billeder hvor jeg holder hende...

Men her er så et fra om natten hvor jeg endelig fik lov at holde hende første gang.

Og her er fra min søns fødsel, han fk lov at ligge ved mig et par sek. inden de kørte til neonatal med ham

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er første gang jeg ser Alberte. har lige fået hende lagt op. hun er 14 dage gammel i dag.

har desvære ik lige nogen billeder af f'rste gang jeg så thea på denne computer. må lige få kærsten til at finde dem i morgen, så ka de komme der! vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.