Forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Nadia&Daniel

Har været syg siden tirsdag sidste uge - med hovedpine 24-7, hoste, snot i næsen, kvalme og nogle dage med ondt i maven. Har været ved vagtlægen 2 gange og egen læge 1 gang, hvor jeg har fået ordene med på vejen: "det er en virus, den skal soves væk" - ja tak, prøv du at sove en virus væk med en lille pige på 20 mdr. som kun vil MOAR lige pt...

Pillerne virker ikke på mig længere, så hovedpinen er der 24-7 stadig, og ikke nok med det, jeg kæmper med kvalme HVER dag, mest morgen og aften. Kan intet få op (har forsøgte at proppe hovedet ned i den toilettet)..

Og jeg er IKKE gravid. Men kæmper med en kvalme på 9. dag

Har I nogle gode råd til kvalmen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Har været syg siden tirsdag sidste uge - med hovedpine 24-7, hoste, snot i næsen, kvalme og nogle dage med ondt i maven. Har været ved vagtlægen 2 gange og egen læge 1 gang, hvor jeg har fået ordene med på vejen: "det er en virus, den skal soves væk" - ja tak, prøv du at sove en virus væk med en lille pige på 20 mdr. som kun vil MOAR lige pt...

Pillerne virker ikke på mig længere, så hovedpinen er der 24-7 stadig, og ikke nok med det, jeg kæmper med kvalme HVER dag, mest morgen og aften. Kan intet få op (har forsøgte at proppe hovedet ned i den toilettet)..

Hmm .. Det lyder rigtig træls !!

... Er du sikker på du ik er gravid ...  

God bedring i hvert fald ! 

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hmm .. Det lyder rigtig træls !!

... Er du sikker på du ik er gravid ...  

God bedring i hvert fald ! 

Har taget test - de var alle negative  selvom det kan være jeg har en lille drøm om en baby snart  

Tak søde

Anmeld

18. juli 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Har taget test - de var alle negative  selvom det kan være jeg har en lille drøm om en baby snart  

Tak søde

Hm .. Hvis ikke din sygdom blir bedre indenfor de næste dage .. Så test da igen .. 
Det KAN selvf. også bare være en virus ..  

Anmeld

18. juli 2012

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Øvvv hvor er det træls du er syg.... 

Hvad med at spise noget let.. Altså fx yougurt, koldskål.. Lidt ristet brød.. Og så drikke lidt cola, masser af vand.. Og evt noget smoothie.. 

Bare så du får lidt ned

Anmeld

18. juli 2012

Nadia&Daniel

AalborgPigen skriver:

Øvvv hvor er det træls du er syg.... 

Hvad med at spise noget let.. Altså fx yougurt, koldskål.. Lidt ristet brød.. Og så drikke lidt cola, masser af vand.. Og evt noget smoothie.. 

Bare så du får lidt ned

Har lige spist yoghurt - kvamlen var væk mens jeg spiste, men lige efter sidste skefuld, var den der igen  Men der er nu købt ind af toast og cola

Anmeld

18. juli 2012

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Har lige spist yoghurt - kvamlen var væk mens jeg spiste, men lige efter sidste skefuld, var den der igen  Men der er nu købt ind af toast og cola

Har du hørt om SeaBand? De er gode mod kvalme :-) de kan fåes på apoteket! :-) 

Anmeld

20. juli 2012

Line&Mike

Nadia&Daniel skriver:

Ej det lyder også bare træls! 

Til kvalmen kan du købe noget kvalmestillende håndkøbsmedicin på apoteket.

Det er f.eks. marzine, phenergan og postafen.

Spørg på apoteket hvad de vil anbefale 

God bedring herfra 

Anmeld

20. juli 2012

Maja88

øv hvor træls søde... har du fået tjekket dit stofskiftr.. jeg har der på samme måde når mit r fir højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.