av av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

AnonymAnonym

Mit højre knæ har længe lavet mange "knæk", igår var det rigtig slemt, det gjorde ikke ondt, men var meget ubehageligt - det føltes som om det ikke sad rigtigt?? - her til aften er det begyndt at gøre ondt, specielt når jeg bøjer knæet eller går på trapper?? - Nogen der ved hvad det kunne være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

AnonymAnonym

AnonymAnonym skriver:

Mit højre knæ har længe lavet mange "knæk", igår var det rigtig slemt, det gjorde ikke ondt, men var meget ubehageligt - det føltes som om det ikke sad rigtigt?? - her til aften er det begyndt at gøre ondt, specielt når jeg bøjer knæet eller går på trapper?? - Nogen der ved hvad det kunne være

slet ingen 

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender kun alt for godt til det med knækkerriet! Da jeg var yngre og spillede meget håndbold, ødelage jeg mit knæ og har siden bøvlet med det. Jeg kontaktede lægen, som ku konstatere at jeg havde revner i brusken under knæskallen, hvilket gav iration inde i knæet og monster hævelser.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage nogle ipren også kontakte lægen! 

God bedring med det! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

AnonymAnonym

StineW79 skriver:

Kender kun alt for godt til det med knækkerriet! Da jeg var yngre og spillede meget håndbold, ødelage jeg mit knæ og har siden bøvlet med det. Jeg kontaktede lægen, som ku konstatere at jeg havde revner i brusken under knæskallen, hvilket gav iration inde i knæet og monster hævelser.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage nogle ipren også kontakte lægen! 

God bedring med det! Vh stine

tusind tak for svar

Har også tænkt mig at ringe til læge, skullke ha' gjordt det idag, men sov helt til kl. 13.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.