Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja her er lidt billeder .
Vi har lige pillet det røde gulvtæppe af i gangen og på trappen , så nu er der trægulv ..Det værelse som er orange (!!!!!) skal males og der skal andet gulv på .. Så skal det slåes sammen med det helt lille bitte rum med døre i .. Så blir det blobs værelse . Det store med altan er Oscars værelse .. Det med en potteplanteting i vinduet() Er vores soveværelse ...Det med gråt gulvtæppe ved siden af det orange værelse , er kontoret ..2 stuer , køkken , overdækket terrasse .. stor have .. Græsset er nu blevet slået Toilet med stoor brusekabine .. Og en gang .. Det ret fint .. Glææder mig til at flytte ind Tænkte jeg lige ville vise jer billederne , nu hvor i hjalp mig med at traffe min beslutning om at sige ja til dette ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ja her er lidt billeder . Vi har lige pillet det røde gulvtæppe af i gangen og på trappen , så nu er der trægulv ..Det værelse som er orange (!!!!!) skal males og der skal andet gulv på .. Så skal det slåes sammen med det helt lille bitte rum med døre i .. Så blir det blobs værelse . Det store med altan er Oscars værelse .. Det med en potteplanteting i vinduet() Er vores soveværelse ...Det med gråt gulvtæppe ved siden af det orange værelse , er kontoret ..2 stuer , køkken , overdækket terrasse .. stor have .. Græsset er nu blevet slået Toilet med stoor brusekabine .. Og en gang .. Det ret fint .. Glææder mig til at flytte ind Tænkte jeg lige ville vise jer billederne , nu hvor i hjalp mig med at traffe min beslutning om at sige ja til dette ..
Hvor fint Hvor stort er det ? Hva måtte i slippe for det ?
Kofoed. skriver: Havde i købt det? Troede det var lejet
Havde i købt det? Troede det var lejet
Vi har også kun lejet det MEN , med forkøbsret ...
4kløver skriver: Det ser hyggeligt ud. Det skal i nok få gjort pænt.
Det ser hyggeligt ud. Det skal i nok få gjort pænt.
Tusind tak
TR skriver: Hvor fint Hvor stort er det ? Hva måtte i slippe for det ?
Tak
Det er 141 kvm.. Og ved ikke lige hvor stor haven er ..Det er kun lejet , og vi gir 4000 om mdr. plus forbrug
ej hvor ser det bare super lækkert ud og hvor har i bare gjordt det super flot
B&J skriver: ej hvor ser det bare super lækkert ud og hvor har i bare gjordt det super flot
morethanperfect skriver: Tak Det er 141 kvm.. Og ved ikke lige hvor stor haven er ..Det er kun lejet , og vi gir 4000 om mdr. plus forbrug
Lækkert .. Nårh forstod det som det var købt ! Meeen i bliver da glad for alt den plads ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128