Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ingen plukveer.. og jeg er i uge 38 på mandag ... er det normalt ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jaa det er helt alm det er ikke altid man har plukveer det er forskelligt fra person til person
I min sidste graviditet mærkede jeg nærmest ik noget til plukveer, men de gange jeg fik kørt en strimmel, ku de se at jeg havde masser af dem! Så det er ik altid at man mærker dem, med de er der stadig. Vh stine
StineW79 skriver: I min sidste graviditet mærkede jeg nærmest ik noget til plukveer, men de gange jeg fik kørt en strimmel, ku de se at jeg havde masser af dem! Så det er ik altid at man mærker dem, med de er der stadig. Vh stine
Janni. skriver: Jeg fandt aldrig nogensinde ud af hvad en plukve var, eller rettere hvordan det skulle føles når man havde én. Lidt pinligt synes jeg.
Jeg fandt aldrig nogensinde ud af hvad en plukve var, eller rettere hvordan det skulle føles når man havde én. Lidt pinligt synes jeg.
Skønt at høre. Jeg har heller ikke bemærket dem i nogen af mine graviditeter og har altid troet jeg bare ikke var opmærksom på dem. Men jeg aner heller ikke hvad jeg har skulle mærke efter.. Så måske er det ikke alle der har dem..
Kellie skriver: Skønt at høre. Jeg har heller ikke bemærket dem i nogen af mine graviditeter og har altid troet jeg bare ikke var opmærksom på dem. Men jeg aner heller ikke hvad jeg har skulle mærke efter.. Så måske er det ikke alle der har dem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128