Vægttab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

twinny

Godaften, tøser.

Det kan godt være I synes det lyder som et luksus problem.

Men men men det synes jeg ikke. Jeg har tabte mig en del efter fødslen. Altså så meget at folk er begyndt at kommentere det til den dårlige side.

Til jer der tabte sig, hvornår stoppede det?

Jeg spiser som jeg plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Happiness

Jeg har også dit "luksus" problem. Jeg har været til lægen, da hun hev mig til siden, efter jeg har været til lægen med Lukas, og spurgte om jeg huskede at spise...

Men i følge prøverne fejler jeg ikke noget. Mit blodsukker var meget lavt, så skulle spise mere... (spiste altså hver 3. time da blodprøverne blev taget, og 3 hovedmåltider, så...)

Jeg skal nu spise hver anden time, og gerne usunde og fede ting... Det er faktisk rigtigt svært! 

Men jeg kan holde min vægt oppe på den måde. Har tabt mig de 18kg jeg tog på under graviditeten + 11kg mere Har så med kamp taget 2 kg på igen, og ja nu holder jeg min vægt ved at spise ofte og gerne med højt fedtindhold...

Ens stofskifte kan ændre sig efter en graviditet, og det mener min læge så at mit har...

Ville bare lige fortælle at du ikke er alene med dit "luksus" problem... Bliver dagligt spurgt om jeg husker at spise, om jeg er syg, og jeg stadig ammer osv... Det er faktisk rigtig belastende, da jeg i forvejen er ked af min vægt! Har jo efterhånden ingen kvindelige former tilbage,,,, Man spørger jo heller ikke en overvægtig om de spiser for tit, er syge, eller lider af overspisning.....!

Men det kan folk ikke forstå, selvom jeg fortæller at jeg ikke gider mindes om min undervægt flere gange dagligt...

(sorry mit lange svar, men rart at der er en i samme båd som mig!)

Anmeld

18. juli 2012

twinny

Happiness skriver:

Jeg har også dit "luksus" problem. Jeg har været til lægen, da hun hev mig til siden, efter jeg har været til lægen med Lukas, og spurgte om jeg huskede at spise...

Men i følge prøverne fejler jeg ikke noget. Mit blodsukker var meget lavt, så skulle spise mere... (spiste altså hver 3. time da blodprøverne blev taget, og 3 hovedmåltider, så...)

Jeg skal nu spise hver anden time, og gerne usunde og fede ting... Det er faktisk rigtigt svært! 

Men jeg kan holde min vægt oppe på den måde. Har tabt mig de 18kg jeg tog på under graviditeten + 11kg mere Har så med kamp taget 2 kg på igen, og ja nu holder jeg min vægt ved at spise ofte og gerne med højt fedtindhold...

Ens stofskifte kan ændre sig efter en graviditet, og det mener min læge så at mit har...

Ville bare lige fortælle at du ikke er alene med dit "luksus" problem... Bliver dagligt spurgt om jeg husker at spise, om jeg er syg, og jeg stadig ammer osv... Det er faktisk rigtig belastende, da jeg i forvejen er ked af min vægt! Har jo efterhånden ingen kvindelige former tilbage,,,, Man spørger jo heller ikke en overvægtig om de spiser for tit, er syge, eller lider af overspisning.....!

Men det kan folk ikke forstå, selvom jeg fortæller at jeg ikke gider mindes om min undervægt flere gange dagligt...

(sorry mit lange svar, men rart at der er en i samme båd som mig!)

Okay. Men jeg spiser også meget og usundt.  

Men dejligt at vide jeg ikke er den eneste. Vi går på fedekur sammen.

Jeg har dog ikke tabt 11 kilo.

Men de 22 kilo jeg tog på plus 6 kilo er væk.  

Anmeld

18. juli 2012

Kofoed.

Er der masser af protein i maden?

Men tror det kræver en snak med læge og kan sige, du er slet ikke alene, min veninde har det også i slem stil. Jeg selv har det dog slet ikke, desværre, jeg kunne godt bruge det i er halv års tid eller mere

Anmeld

18. juli 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Er der masser af protein i maden?

Men tror det kræver en snak med læge og kan sige, du er slet ikke alene, min veninde har det også i slem stil. Jeg selv har det dog slet ikke, desværre, jeg kunne godt bruge det i er halv års tid eller mere

Ja, min mand tvinger masser af kød i mig. Han går op i kost.

Det er rart irriterende, når folk kommentere det. Sådan at jeg ser syg tynd ud.

Anmeld

18. juli 2012

Happiness

twinny skriver:

Okay. Men jeg spiser også meget og usundt.  

Men dejligt at vide jeg ikke er den eneste. Vi går på fedekur sammen.

Jeg har dog ikke tabt 11 kilo.

Men de 22 kilo jeg tog på plus 6 kilo er væk.  

Men prøv at tage til lægen og få taget blodprøver-. Man kan nemlig få et skofskifte sygdom, og så stopper du jo ikke med at tabe dig før du får noget medicin for det.

Jeg kan snildt spise 2 store bøffer med masser af kartofler og sovs,og så bagefter kværne en hel plade marabou... Så klamt... Men nu har jeg en undskyldning for det Hvis man skal se tingene lidt mere positivt 

Anmeld

18. juli 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Ja, min mand tvinger masser af kød i mig. Han går op i kost.

Det er rart irriterende, når folk kommentere det. Sådan at jeg ser syg tynd ud.

Æg er skide godt også, der er nærmest kun protein og kalorier.

Det er det også modsatte vej, men må også sige, jeg bliver mere harm over en som er skind og ben, end en der er svær overvægtig. Men det er jo forkert, for de kunne reelt være "syge" ligesom dig.

Håber du snart for brudt kurven, måske træne kroppen op, så du for en krop alle andre ville dø for hehe.

Anmeld

18. juli 2012

Koen.

Her er jeg i samme problem, sundhedsplejersken ovs er os begyndt at kommentere min vægt, men jeg spiser faktisk konstant så aner ikke lige hvad jeg skal gøre:s men må IKKE tabe mig mere da vægten nu siger under 42,5 kg ( er så heldigvis kun 157cm høj så det er ikke helt skrækkeligt men den må IKKE blive lavere) så dejligt med andre der skal tage på, vi må lave en fed-op-klub

Anmeld

18. juli 2012

twinny

Happiness skriver:

Men prøv at tage til lægen og få taget blodprøver-. Man kan nemlig få et skofskifte sygdom, og så stopper du jo ikke med at tabe dig før du får noget medicin for det.

Jeg kan snildt spise 2 store bøffer med masser af kartofler og sovs,og så bagefter kværne en hel plade marabou... Så klamt... Men nu har jeg en undskyldning for det Hvis man skal se tingene lidt mere positivt 

Okay. ja det må jeg gøre.

Ja, det kan jeg sagtens også. Min mand er en smule misundelig.

Anmeld

18. juli 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Æg er skide godt også, der er nærmest kun protein og kalorier.

Det er det også modsatte vej, men må også sige, jeg bliver mere harm over en som er skind og ben, end en der er svær overvægtig. Men det er jo forkert, for de kunne reelt være "syge" ligesom dig.

Håber du snart for brudt kurven, måske træne kroppen op, så du for en krop alle andre ville dø for hehe.

hehe. ja det spiser jeg meget til morgen og frokost.

Hehe. Ja det må jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.