Jeg har også dit "luksus" problem. Jeg har været til lægen, da hun hev mig til siden, efter jeg har været til lægen med Lukas, og spurgte om jeg huskede at spise...
Men i følge prøverne fejler jeg ikke noget. Mit blodsukker var meget lavt, så skulle spise mere... (spiste altså hver 3. time da blodprøverne blev taget, og 3 hovedmåltider, så...)
Jeg skal nu spise hver anden time, og gerne usunde og fede ting... Det er faktisk rigtigt svært!
Men jeg kan holde min vægt oppe på den måde. Har tabt mig de 18kg jeg tog på under graviditeten + 11kg mere
Har så med kamp taget 2 kg på igen, og ja nu holder jeg min vægt ved at spise ofte og gerne med højt fedtindhold...
Ens stofskifte kan ændre sig efter en graviditet, og det mener min læge så at mit har...
Ville bare lige fortælle at du ikke er alene med dit "luksus" problem... Bliver dagligt spurgt om jeg husker at spise, om jeg er syg, og jeg stadig ammer osv... Det er faktisk rigtig belastende, da jeg i forvejen er ked af min vægt! Har jo efterhånden ingen kvindelige former tilbage,,,, Man spørger jo heller ikke en overvægtig om de spiser for tit, er syge, eller lider af overspisning.....!
Men det kan folk ikke forstå, selvom jeg fortæller at jeg ikke gider mindes om min undervægt flere gange dagligt...
(sorry mit lange svar, men rart at der er en i samme båd som mig!)
Anmeld