Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Visse vasse den er fiiin din baby hule
babymus77 skriver: Visse vasse den er fiiin din baby hule
Tak Synes det er en skøn måde at være tyk på!
christina92 skriver:
Super flot baby hule
christina92 skriver: Tak Synes det er en skøn måde at være tyk på!
Ja det er det bestemt, og så flot som du er gravid kan man ikke andet end føle sig smuk "tyk"
Årh hvor er den flot den mavse du bærer rundt på!!!
noah3006 skriver: Ja det er det bestemt, og så flot som du er gravid kan man ikke andet end føle sig smuk "tyk"
Tak Nej vender mig også mere og mere til at være tyk på denne måde og kommer til at elske det mere og mere!!
fif skriver: Årh hvor er den flot den mavse du bærer rundt på!!!
Tusind tak!
syntes bestemt heller ikke du ser tyk ud men du har en super fin baby mave der er ikke noget finer end sådan en flot babymave jeg ville give alt for at jeg ikke bare linede en flodhest og bare sådan en lile fin mave
Missq4 skriver: syntes bestemt heller ikke du ser tyk ud men du har en super fin baby mave der er ikke noget finer end sådan en flot babymave jeg ville give alt for at jeg ikke bare linede en flodhest og bare sådan en lile fin mave
Jeg er også utrolig stolt af den!! Det ligger i mine gener at vi bliver lidt flodheste, så er utrolig glad for at den sidder som den gør, men har heller ikke taget på overhovedet endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128