Første besøg hos Jm i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Camilla30

Hej piger Iiiiih det var bare dejligt at høre det lille igen, det rørte mig egentlig ikke så meget til NF, men i dag måtte jeg fælde en lille tåre. Det er som om jeg forstår det hele lidt bedre nu. Vildt dejligt at få bekræftet at alt tilsyneladende er præcis som det skal være, nu glæder jeg mig bare vildt meget til MD-scanning om ca. 14 dage jubi God dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Hej piger Iiiiih det var bare dejligt at høre det lille igen, det rørte mig egentlig ikke så meget til NF, men i dag måtte jeg fælde en lille tåre. Det er som om jeg forstår det hele lidt bedre nu. Vildt dejligt at få bekræftet at alt tilsyneladende er præcis som det skal være, nu glæder jeg mig bare vildt meget til MD-scanning om ca. 14 dage jubi God dag alle sammen

Hvor dejligt jeg havde JM for et par uger siden og vi havde valgt at købe en kønsscanning i mandags så har også lige set/hørt den bette.

Har også MD om 14 dage. for gode mål osv hos os begge

Anmeld

18. juli 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Hvor dejligt jeg havde JM for et par uger siden og vi havde valgt at købe en kønsscanning i mandags så har også lige set/hørt den bette.

Har også MD om 14 dage. for gode mål osv hos os begge

Må være fedt at kende kønnet! Hvad er det, om jeg må spørge? Og havde du selv en fornemmelse af kønnet inden scanningen? Jeg har virkelig også overvejet en kønsscanning, men vi har ikke fået den bestilt pga. ferier og en masse ting vi skulle og nu er der kun 14 dage, så kan jeg vel vente Har en ide om, at det må gøre en stor forskel at kende kønnet, sådan ift. ens tanker og det man forestiller sig, børneværelse, mulige navne osv. Tror jeg er nødt til at få en 3D scanning på et tidspunkt. Når vi ser dem om 14 dage føles der jo enormt længe til jul og der kommer til at være en lang periode i efteråret, hvor man sikkert får lyst til at se mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.