Trendsalesbrugere- Har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Laulund87

Ja nu har jeg kun prøvet at købe på Trendsales så er rendt ind i et problem

Jeg har solgt en jakke derinde og har lavet en handel der er gået igennem. Så langt så godt. MEN da jeg lavede handlen fik jeg kun navnet på køberen, ikke adressen. Der stod at den ville være tilgængeligt når handlen var færdig. Men hvor ser jeg så adressen nu så jeg kan sende jakken?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Rosengreen

Man plejer at få en mail fra Trendsales når en handel er gået igennem. Der skulle adressen gerne stå 

Anmeld

18. juli 2012

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Jeg har solgt en jakke derinde og har lavet en handel der er gået igennem. Så langt så godt. MEN da jeg lavede handlen fik jeg kun navnet på køberen, ikke adressen. Der stod at den ville være tilgængeligt når handlen var færdig. Men hvor ser jeg så adressen nu så jeg kan sende jakken?!

du ser adressen når køberen har godkendt handlen  

Anmeld

18. juli 2012

Laulund87

Isabella_mor skriver:

du ser adressen når køberen har godkendt handlen  

Hun har godkendt, men kunne ikke se hvor jeg kunne se det henne. Fandt dog de afsluttede handler så jeg kunne se den Ellers tak for svar

Det er jo lidt noget andet når man kun er vant til at købe derinde

Anmeld

18. juli 2012

Laulund87

Rosengreen skriver:

Man plejer at få en mail fra Trendsales når en handel er gået igennem. Der skulle adressen gerne stå 

Den er ikke kommet Men jeg fandt ud af det

Anmeld

18. juli 2012

Frk. Diness

Laulund87 skriver:

Du trykker på Knappen min konto også på trendsaleshandler også som sælger så øverst til højre står der afsluttede og der trykker du også skulle den gerne stå derinde et sted der kan du trykke og få adressen.

Anmeld

18. juli 2012

Laulund87

StaldLiljas skriver:

Du trykker på Knappen min konto også på trendsaleshandler også som sælger så øverst til højre står der afsluttede og der trykker du også skulle den gerne stå derinde et sted der kan du trykke og få adressen.

Tak, jeg fandt heldigvis ud af det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.