Fødsel til mig tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Unalisa

Så synes jeg godt nok der er gang i den hos juli gruppen og nu vil jeg snart have min prinsesse ud . Vi kan snart ikke vente med at se hende og min termin er jo lige om 3 dage sidst jeg ventede min søn fødte jeg 40+3 Den termin jeg og lægen blev enige om var egentligt den 20 altså fredag , men scaningsdamen satte den til 21... Sidst havde jeg termin 11 dec 09 og det var en fredag... Hvis jeg holder på min altså den 20 er det også fredag... Skal vi sige jeg føder mandag ligesom sidst ej pjat en ordentligt omgang sludder fra en utålmodigt højgravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Mor1012

Unalisa skriver:

Så synes jeg godt nok der er gang i den hos juli gruppen og nu vil jeg snart have min prinsesse ud . Vi kan snart ikke vente med at se hende og min termin er jo lige om 3 dage sidst jeg ventede min søn fødte jeg 40+3 Den termin jeg og lægen blev enige om var egentligt den 20 altså fredag , men scaningsdamen satte den til 21... Sidst havde jeg termin 11 dec 09 og det var en fredag... Hvis jeg holder på min altså den 20 er det også fredag... Skal vi sige jeg føder mandag ligesom sidst ej pjat en ordentligt omgang sludder fra en utålmodigt højgravid

jeg går selv og venter, selvom der er 2 en halv uge til min termin... men jeg sys bare ikk jeg orker mere

Anmeld

18. juli 2012

Unalisa

Emilieprinsessen skriver:

jeg går selv og venter, selvom der er 2 en halv uge til min termin... men jeg sys bare ikk jeg orker mere

Så er der heller ikke lang tid igen til dig også det er svært lige på det sidste der bliver man ekstra utålmodigt ... Og Det hjælper heller ikke når storbror hver morgen siger godmorgen til maven og spørger " hvornår kommer du lillesøster" argjh altså meget sødt

Anmeld

18. juli 2012

fairlady

Unalisa skriver:

Så er der heller ikke lang tid igen til dig også det er svært lige på det sidste der bliver man ekstra utålmodigt ... Og Det hjælper heller ikke når storbror hver morgen siger godmorgen til maven og spørger " hvornår kommer du lillesøster" argjh altså meget sødt

små 4 uger til min termin. Jeg håber bare at jeg når en masse, inden den lille kommer

Anmeld

18. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Har selv termin fredag og håber der sker noget inden weekenden er omme er ved at være rigtig kedeligt at vente - mest fordi jeg ikke rigtig tør gå igang emd større projekter - ej heller forlade hjemmet i længere tid af gangen .. krydser fingre for vi snart føder - alle os juli-mødre

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kom så juli gruppe God fornøjelse til jer alle! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Missq4

sender lidt vee støv til jer alle

Anmeld

18. juli 2012

fru G

har jeg også termin på lørdag om 3 dage og håååber på at der sker noget inden tirsdag næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.