Hvor kan jeg købe sådanne huer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

christina92

Hej folkens.

Jeg mangler lidt hjælp.

Jeg tager billeder i min fritid og glæder mig til at skulle fotografere min datter.

I den forbindelse eftersøger jeg sådanne huer som der er på de små på billederne nedenunder

Nogen der kan hjælpe eller evt. har strikke mønstre til dem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

fif

christina92 skriver:

Hej folkens.

Jeg mangler lidt hjælp.

Jeg tager billeder i min fritid og glæder mig til at skulle fotografere min datter.

I den forbindelse eftersøger jeg sådanne huer som der er på de små på billederne nedenunder

Årh hvor er de bare søde!!!! Ved ik hvor man ka få dem, men ville lige kommentere det!!!

Anmeld

18. juli 2012

livhemdrup

christina92 skriver:

Hej folkens.

Jeg mangler lidt hjælp.

Jeg skal spørge min mor er sikker på hun har opskrift på den sidste i hvert fald. Hun kommer herop på lørdag. 

Anmeld

18. juli 2012

christina92

livhemdrup skriver:

Jeg skal spørge min mor er sikker på hun har opskrift på den sidste i hvert fald. Hun kommer herop på lørdag. 

Du er bare en snut  tak

Anmeld

21. juli 2012

Tullepigen90

Har du prøvet på etsy.com?

Anmeld

21. juli 2012

frkrbj

Medine du har lånt billederne af, hun sælger ud ind imellem. Hvis du finder hende på Fb, så holder hun ind imellem udsalg derigennem. 

Hun får dem hjem fra USA. Ellers prøv at spørg hende, ved dog at hun holder ferie lige nu

Anmeld

21. juli 2012

christina92

frkrbj skriver:

Medine du har lånt billederne af, hun sælger ud ind imellem. Hvis du finder hende på Fb, så holder hun ind imellem udsalg derigennem. 

Hun får dem hjem fra USA. Ellers prøv at spørg hende, ved dog at hun holder ferie lige nu

Det havde jeg slet ikke tænkt på Det var selvf det nemmeste. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.