Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej folkens.
Jeg mangler lidt hjælp.
Jeg tager billeder i min fritid og glæder mig til at skulle fotografere min datter.
I den forbindelse eftersøger jeg sådanne huer som der er på de små på billederne nedenunder
Nogen der kan hjælpe eller evt. har strikke mønstre til dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Hej folkens. Jeg mangler lidt hjælp. Jeg tager billeder i min fritid og glæder mig til at skulle fotografere min datter. I den forbindelse eftersøger jeg sådanne huer som der er på de små på billederne nedenunder Nogen der kan hjælpe eller evt. har strikke mønstre til dem?
Årh hvor er de bare søde!!!! Ved ik hvor man ka få dem, men ville lige kommentere det!!!
Jeg skal spørge min mor er sikker på hun har opskrift på den sidste i hvert fald. Hun kommer herop på lørdag.
livhemdrup skriver: Jeg skal spørge min mor er sikker på hun har opskrift på den sidste i hvert fald. Hun kommer herop på lørdag.
Du er bare en snut tak
Har du prøvet på etsy.com?
Medine du har lånt billederne af, hun sælger ud ind imellem. Hvis du finder hende på Fb, så holder hun ind imellem udsalg derigennem.
Hun får dem hjem fra USA. Ellers prøv at spørg hende, ved dog at hun holder ferie lige nu
frkrbj skriver: Medine du har lånt billederne af, hun sælger ud ind imellem. Hvis du finder hende på Fb, så holder hun ind imellem udsalg derigennem. Hun får dem hjem fra USA. Ellers prøv at spørg hende, ved dog at hun holder ferie lige nu
Det havde jeg slet ikke tænkt på Det var selvf det nemmeste. Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128