haha de kære mandfolk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

FrkZier

det her har intet at gøre med jeg er gravid eller noget -men der skete noget virkelig sjovt lige før der bare understreger hvor forvirrede og intet forstående mænd kan være, som jeg bare må dele med jer

min storebror  spørger mig hvor vores mor er henne, jeg siger så hun er på hospitalet med heidi (hendes gravide veninde) .. så vælger min storebror at sige: når skal hun føde nu?

hvor jeg jo så må informere ham om at man altså som regl er gravid i 9 måneder, og Heidi altså "kun" er 12 uger henne, så nej hun skal ikke føde - hun skal bare til scanning..

og måtte så grine lidt ad ham hahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
FrkZier skriver:

det her har intet at gøre med jeg er gravid eller noget -men der skete noget virkelig sjovt lige før der bare understreger hvor forvirrede og intet forstående mænd kan være, som jeg bare må dele med jer

min storebror  spørger mig hvor vores mor er henne, jeg siger så hun er på hospitalet med heidi (hendes gravide veninde) .. så vælger min storebror at sige: når skal hun føde nu?

hvor jeg jo så må informere ham om at man altså som regl er gravid i 9 måneder, og Heidi altså "kun" er 12 uger henne, så nej hun skal ikke føde - hun skal bare til scanning..

og måtte så grine lidt ad ham hahah

Anmeld

18. juli 2012

Annette A

Smiler..

Ja det er vist et vidt begreb for mænd med de måneder og uger. Min kæreste sagde til mig i forbindelse med, at man jo gerne vil over de 12 første uger, hvor risikoene for abort er størst, at er du 12 mdr. henne nu? Det er ligesom vores tredie barn vi venter, så måske han burde have styr på det nu. Men det er da lidt sjovtnår de siger sådan noget.

Anmeld

18. juli 2012

B&J

hihihhihihi nej for gud skyld føder man ikke så tidligt mænd altså hihihihi

Anmeld

18. juli 2012

FrkZier

Kellie skriver:

Smiler..

Ja det er vist et vidt begreb for mænd med de måneder og uger. Min kæreste sagde til mig i forbindelse med, at man jo gerne vil over de 12 første uger, hvor risikoene for abort er størst, at er du 12 mdr. henne nu? Det er ligesom vores tredie barn vi venter, så måske han burde have styr på det nu. Men det er da lidt sjovtnår de siger sådan noget.

hehe ja man kan nogen gange undre sig over hvor de har lagt tankerne henne

Anmeld

18. juli 2012

FrkZier

B&J skriver:

hihihhihihi nej for gud skyld føder man ikke så tidligt mænd altså hihihihi

hehe ja det er nu meget heldigt de bliver derinde lidt længere

Anmeld

18. juli 2012

B&J

FrkZier skriver:

hehe ja det er nu meget heldigt de bliver derinde lidt længere

jep

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Ville nu ellers være meget rart hvis det var overstået efter 12 uger

Så var der ikke liiige det halve år mere hvor man bliver mere og mere besværet og alt det der... Nope hvis en graviditet kun tog 12 uger, så tror jeg også der var mange flere børn

Anmeld

18. juli 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Ville nu ellers være meget rart hvis det var overstået efter 12 uger

Så var der ikke liiige det halve år mere hvor man bliver mere og mere besværet og alt det der... Nope hvis en graviditet kun tog 12 uger, så tror jeg også der var mange flere børn

så tror jeg for alvor vi ville høre om de piger der føder uden overhovedet at have vidst de var gravide hehe

Anmeld

18. juli 2012

Troldemommi

mænd :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.