Min baby i maven :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Adrina

Jeg er halvvejs i min første graviditet på fredag.

I den sidste uges tid har jeg været syg. Feberen er kommet og gået, det samme med ondt i halsen. Næsen er stoppet til og idag har jeg en mega mærkelig fornemmelse i min mave 

Er skide bange for at der er noget galt i min mave og med baby!

Jeg har nada appetit (det har jeg ikke haft længe). Prøver virkelig at huske at spise, da baby har brug for det, men kan bare ikke uden at få det skidt. HJÆLP MIG 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Frk. Himmelblå

Adrina skriver:

Jeg er halvvejs i min første graviditet på fredag.

I den sidste uges tid har jeg været syg. Feberen er kommet og gået, det samme med ondt i halsen. Næsen er stoppet til og idag har jeg en mega mærkelig fornemmelse i min mave 

Er skide bange for at der er noget galt i min mave og med baby!

Jeg har nada appetit (det har jeg ikke haft længe). Prøver virkelig at huske at spise, da baby har brug for det, men kan bare ikke uden at få det skidt. HJÆLP MIG 

Mærker du liv?

Det er naturligt at bekymre sig som mor, og derfor er bekymringer som oftest (faktisk stort set altid) unødvendige. MEN gravid og mor er du også udstyret med skærpede sanser og en ekstra fin intuition. Derfor mener jeg, du skal tage dig selv alvorligt og bede om en undersøgelse.

Tag på gravidafsnittet og få kørt en strimmel (CTG). 

Har du overstået misdannelsesskanningen eller skal du snart til den?

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

Frk. Himmelblå skriver:

Mærker du liv?

Det er naturligt at bekymre sig som mor, og derfor er bekymringer som oftest (faktisk stort set altid) unødvendige. MEN gravid og mor er du også udstyret med skærpede sanser og en ekstra fin intuition. Derfor mener jeg, du skal tage dig selv alvorligt og bede om en undersøgelse.

Tag på gravidafsnittet og få kørt en strimmel (CTG). 

Har du overstået misdannelsesskanningen eller skal du snart til den?

Den sparkede rigtig meget igår og lidt her til morgen, men er sindssygt bange for at der er noget galt, netop fordi jeg har det så skidt

Ja, var til misdannelsesskanning for halvanden måned siden og der var tallene meget høje, s der var ikke noget.

Vi skal til gennemskanning på tirsdag. Er så nervøs

Anmeld

18. juli 2012

B&J

det er meget alm man bliver syg når man har baby i maven det var jeg også 2-3 gange med snot hosten og feber og det hele det er ikke så sjovt men det går ikke ud over babyen...

så håber du får en super god scanning

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

B&J skriver:

det er meget alm man bliver syg når man har baby i maven det var jeg også 2-3 gange med snot hosten og feber og det hele det er ikke så sjovt men det går ikke ud over babyen...

så håber du får en super god scanning

Okay, så det er meget normalt?

Og tak 

Anmeld

18. juli 2012

B&J

Adrina skriver:

Okay, så det er meget normalt?

Og tak 

jaaa det er meget alm... du er syg for husk nu din krop er fuld igang med noget den aldrig har prøvet før og den arbejder mere in den plejer... så det du er syg jaa det er helt alm og ja det er hårdt men jeg tror helt sikkert babyen har det godt

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

B&J skriver:

jaaa det er meget alm... du er syg for husk nu din krop er fuld igang med noget den aldrig har prøvet før og den arbejder mere in den plejer... så det du er syg jaa det er helt alm og ja det er hårdt men jeg tror helt sikkert babyen har det godt

Tusind tak for dit svar 

Det beroliger mig lidt! Sq jo gerne have min lille djævel ud til mig i fin tilstand

Anmeld

18. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg var også tit syg da jeg var gravid..  og nu har jeg en dejligt sund og rask datter på 16 mdr.

God bedring

Anmeld

18. juli 2012

Adrina

Problembarnet skriver:

Jeg var også tit syg da jeg var gravid..  og nu har jeg en dejligt sund og rask datter på 16 mdr.

God bedring

Uden at lyde ond, men er glad for at der er nogle der har prøvet det, så jeg ikke pludselig får en masse ideer om at jeg er den eneste i hele dk der har det sådan 

Anmeld

18. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Adrina skriver:

Uden at lyde ond, men er glad for at der er nogle der har prøvet det, så jeg ikke pludselig får en masse ideer om at jeg er den eneste i hele dk der har det sådan 

det er da ikke at lyde ond  så ved man da bare at man ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.