Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj piger
MissTass (tror jeg er navnet) nævnte noget om at en butik fik deres nye kollektion i dag.. Hvis nogen får nys om hvornår kollektionen bliver tilgængelig på nogle af netbutikkerne, må I meget gerne give beskeed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
signe. skriver: Halløj piger MissTass (tror jeg er navnet) nævnte noget om at en butik fik deres nye kollektion i dag.. Hvis nogen får nys om hvornår kollektionen bliver tilgængelig på nogle af netbutikkerne, må I meget gerne give beskeed
følger lige med her handler nemlig også mest på nettet
MissTas skriver: følger lige med her handler nemlig også mest på nettet
Det er bare i orden Ja, det er det nemmeste
signe. skriver: Det er bare i orden Ja, det er det nemmeste
ja, nemlig men glæder mig til at se hvad de har fundet på denne gang
MissTas skriver: ja, nemlig men glæder mig til at se hvad de har fundet på denne gang
Ja, jeg håber på en masse lækre grøn/blå farver til drengene, gerne sådan mikset sammen
Inter Sport i Odense har vist fået de nye varer
Baagøe skriver: Inter Sport i Odense har vist fået de nye varer
Okay, så de er blevet "udgivet"? Bor i Nordjylland,¨så håber lidt at nogle netbutikker snart har det hjemme
signe. skriver: Okay, så de er blevet "udgivet"? Bor i Nordjylland,¨så håber lidt at nogle netbutikker snart har det hjemme
Ja, det skulle være fremme
Ved ik om der er nogle der har postet det.. Men her er billeder af sommer kollektionen http://www.flickr.com/photos/hummel1923/sets/72157 628923944341/
HOV.. Ligemeget.. opdagede lige at det var spring/summer kollektionen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128