inspirationstråd til barnedåb.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

billeder tak.... vi skal holde den 30 september......

Ih så skal vi holde barnedåb samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Ih så skal vi holde barnedåb samme dag

hvor fint... så kan vi stresse sammen....

Anmeld

22. juli 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

hvor fint... så kan vi stresse sammen....

Regner (HÅBER) på jeg kan planlægge mig ud af stressen Vi har vores lokale allerede fra torsdag aften til mandag eftermiddag så der skulle være masser af tid til at få dækket op og sådan Maden kommer udefra og vi har hyret hjælp til køkkenet.. Så er der kun kagen som jeg selv skal lave og der starter jeg med at lave pynten i ugen op til hvor manden kan trille en tur eller 2 med lillefisen i barnevognen.. Håber ik vi kommer til at stresse

Anmeld

23. juli 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Regner (HÅBER) på jeg kan planlægge mig ud af stressen Vi har vores lokale allerede fra torsdag aften til mandag eftermiddag så der skulle være masser af tid til at få dækket op og sådan Maden kommer udefra og vi har hyret hjælp til køkkenet.. Så er der kun kagen som jeg selv skal lave og der starter jeg med at lave pynten i ugen op til hvor manden kan trille en tur eller 2 med lillefisen i barnevognen.. Håber ik vi kommer til at stresse

vi har også festsalen fra fredag og bestiller uderfra, men laver til børnene, og skal selv lave kagebord.... eller svigermor skal.....hvor mange  bliver  i???og hvad gir  i for kuvert pris???

Anmeld

23. juli 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

vi har også festsalen fra fredag og bestiller uderfra, men laver til børnene, og skal selv lave kagebord.... eller svigermor skal.....hvor mange  bliver  i???og hvad gir  i for kuvert pris???

Vi bestiller fra kokken og jomfruen.. 3x kød og 4x tilbehør til 89,50 pr. kuvert Vi er blevet enige om at vi ik kan lave det billigere selv hvis vi skal påregne tiden til det Af kød regner vi med at vælge frikadeller, okse cuvette og vildstegt svinekam.. Og tilbehøret bliver broccolisalat, flødekartofler med porrer og bacon, en pastasalat og alm. salat Så køber vi møllehjul hos bageren for brød og smør er ik med i det her tilbud.. Det kommer til at blive helt nede på jorden og med den menu er der noget for alle Hvis alle kommer bliver vi omkring 36

Anmeld

4. august 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

jeg har lavet invitiationer og bordkort indtil  videre.....

Vores invitationer

Bordkortene kommer til at blive samme barnevogn som på kortet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Vores invitationer

Bordkortene kommer til at blive samme barnevogn som på kortet

hvor er de blevet fine........

Anmeld

5. august 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

hvor er de blevet fine........

Jah jeg er så tilfreds

Jeg har dog ik selv været kreativ, det er jeg kun i køkkenet Så det er en veninde der har lavet dem til oz

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

Vi har ingen dato valgt - der er så meget at se til de næste mange uger. Men hvordan er det med reglerne om navn. er det tre måneder efter fødsel man ska ha døbr bebs - eller hvordan er det?

Vi vil holde dåben helt intim - så kun bedsteforældre og søskende komer med til dåben. og så holder vi det i bedstes forsamlingshus (300kr) og så dåben holdes i kirken lige ved siden á. Så står svigerfar for dåbskagen som han giver, og svigermor bager boller og sørger for frugtbord Og så skal vi bare sørge for at være der

Dåbskjolen er en BAK-kjole som hører til familien.

SLUT PRUt og så kan den lille få sig et navn uden at bruge spidsen af en jet-jager  

Måske jeg laver en stor DAIMIS- MORMORS BEDSTE OG MED WHISKEY TIL DE VOKSNE

Anmeld

7. august 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Vi har ingen dato valgt - der er så meget at se til de næste mange uger. Men hvordan er det med reglerne om navn. er det tre måneder efter fødsel man ska ha døbr bebs - eller hvordan er det?

Vi vil holde dåben helt intim - så kun bedsteforældre og søskende komer med til dåben. og så holder vi det i bedstes forsamlingshus (300kr) og så dåben holdes i kirken lige ved siden á. Så står svigerfar for dåbskagen som han giver, og svigermor bager boller og sørger for frugtbord Og så skal vi bare sørge for at være der

Dåbskjolen er en BAK-kjole som hører til familien.

SLUT PRUt og så kan den lille få sig et navn uden at bruge spidsen af en jet-jager  

Måske jeg laver en stor DAIMIS- MORMORS BEDSTE OG MED WHISKEY TIL DE VOKSNE

man skal vist bare have navngivet bebs inden 3 mdr... her er trolden navngivet , da vi skulle have lavet et pas..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.