Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er så glad og lykkelig Min mand skulle bare have lidt tid til at væne sig til tanken om en lille mere, for igår sagde han at han gerne vil have den lille Hvor er jeg lykkelig og har verdens dejligste mand
Jeg skriver stadig som anonym så man ikke kan søge efter mig for ingen ved det endnu Men mit brugernavn står forneden
Knus Sabrina (sabi1979)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt, stort tillykke. Vh stine
StineW79 skriver: Dejligt, stort tillykke. Vh stine
Tak
Anonym skriver: Jeg er så glad og lykkelig Min mand skulle bare have lidt tid til at væne sig til tanken om en lille mere, for igår sagde han at han gerne vil have den lille Hvor er jeg lykkelig og har verdens dejligste mand Jeg skriver stadig som anonym så man ikke kan søge efter mig for ingen ved det endnu Men mit brugernavn står forneden Knus Sabrina (sabi1979)
dejligt i fik løst det.. og tillykke med graviditeten
YES!!!! puuuuuhhhhhhhh................ har godt nok tænkt meget på dig!!..... godt han mandet sig op. Så må I bare skrue lidt ned for forbruget, så pengene ikke bliver et negativt omdrejnings punkt
Camillos skriver: dejligt i fik løst det.. og tillykke med graviditeten
Tusind tak
gædde skriver: YES!!!! puuuuuhhhhhhhh................ har godt nok tænkt meget på dig!!..... godt han mandet sig op. Så må I bare skrue lidt ned for forbruget, så pengene ikke bliver et negativt omdrejnings punkt
Tusind Tak, og du kan tro vi får styr på det hele
Tusind tak allesammen jeg er bare så lykkelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128