(oktober) Går og venter på næste scanning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Anden gang

Hej Tøser
Først vil jeg gerne undskylde at jeg endnu ikke har fået et profil billed på herinde, det er begyndt at blive en smule pinligt, men jeg lover at det kommer.
Jeg er nu 17+5 dage henne i graviditeten og det er ved at gå op for mig hvad der foregår med min krop. smiler. Der sker sku mange ting.
Jeg går og tæller ned til næste scanning som jeg skal til den 26. Maj der er pt. længe til men glæder mig meget til at få vished om alting er ok.
Hvordan går det med jeres andres garviditet?

Knus Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

FrKLA

Melder mig også på banen.. Er 17+0 idag og venter som dig, meget spændt på næste scaninning d. 28. maj.. Og ja der er LANG tid til.. Men lige pludselig er det oktober.. Glæder mig meget..
Kirsten

Anmeld

10. maj 2009

Anden gang

Dejligt at høre at jeg ikke er den enestes som ikke kan holde vente tiden ud. smiler. Har du mærket nogen form for liv fra maven? Ikke jeg. Men det kommer jo, det tager jeg megt stille og roligt.

Anmeld

12. maj 2009

Nybagt mor

Hej,

Er førstegangsfødende og sat til den 26 oktober, så er 17 uger ligesom mange af jer andre kan jeg se:-)

Vi har dog først fået tid til md scanning d. 8 juni.

Christine

Anmeld

12. maj 2009

Pige2009

Jeg er 19+3 idag og har termin 10. oktober. Glæder mig til MD scanning den 26. maj  Har ikke lyst til at vide kønnet, men føler mig overbevist om at det bliver en dreng, da faderen har fået2 piger i rap fra tidligere.

Anmeld

13. maj 2009

Anden gang

Hej Linda2009
Hvordan kan du være 19+3 hvis du har termin den 10. oktober? Jeg har også termin den 10. oktober og jeg er da i 18+4 i dag den 13. maj. Det kan jeg ikke helt forstå. Har du eller jeg regnet forkert.
Vh anja

Anmeld

15. maj 2009

MaleneGærup

Jeg blev scannet for første gang i går og så hjerteblink- det var bare helt fantastisk. Alt var som det skulle være, var ikke helt så langt som jeg troede, var sat til 31/12 men er nu rykket til 6/1 så det er helt ok.
Jeg er i 6+2 men da vi har været til forundersøgelse hos fertilitetsklinikken, får man tilbudt scanning i uge 7 og igen i uge 10.
Glæder mig nu til om 4 uger hvor jeg skal scannes igen.

Anmeld

16. maj 2009

3drenge

Hej alle sammen

Har lige tilmeldt mig. Jeg har termin d. 9 okt (19+1) skal til scanning på mandag, kan næsten ikke vente. Er helt sikker på det er en dreng (Har 2 i forvejen) men det bliver spændende, hvad de siger derinde

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Uha går også og venter i spænding på gennemskanning. Skal den 8/6 så der er "kun" 1½ uge til nu - nej hvor tiden dog er lang når man venter på at få at vide om alt er ok

Jeg undskylder også for manglende profilbillede, det kommer snart

Anmeld

21. juni 2009

AnneKH

Hejsa allesammen..
Vil da også lige melde mig ind i snakken her..
Jeg er 13+2 (sat 26/12) var til NF i torsdags, og har ikke været til at skyde igennem siden. Det var det mest fantastiske nogensinde at se barnet før første gang. Da min kæreste er meget væk pga. sit arbejde, var han ikke med til scanningen, så vi får lavet en ekstra i begyndelsen af juli... jeg kan SLET ikke vente til at se vores lille trold igen! 
Er der andre herinde med mænd der rejser meget, og dermed går glip af meget i graviviteten? Sys det er hårdt..men vi holder i!

Mvh.
Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.