3D Scanning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

OktoberMor

Hej Baby.dk kvinder.. 

Jeg sidder her og overvejer en 3D scanning med min kæreste, jeg er i uge 28+5 idag, så det skulle ikke være noget problem at kunne se det hele..  Jeg har fundet en pakke til 1400,- hvor man får billeder, film, gavekort til graviditetsmassage og graviditetsfotografering... + Jordmoder konsultation.. Jeg syntes det lyder som et godt tilbud med de ting der følger med.. Og jeg tror sku vi gør det.. 

Men nu er det så jeg tænker, hvad nu hvis det viser sig at det ikke er en pige vi venter os, som vi fik afvide til MD scanning? - Men alligevel jeg vil bare så gerne brkræftes i det.. 

Er der nogen der har erfaringer med 3D scanning? - Fik i afvide i ventet et andet køn end i havde troede til at starte med? Er det noget i vil anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

MorDk

Jeg kan varmt anbefale 3D scanning. Var afsted i 2010 da vi ventede vores dreng! til MD fik vi af vide det var en dreng og det bekræftede 3D scanningen også!

Denne her gang var vi til Kønsscanning inden MD-scanningen.... men til 3D-scanningen fik vi bekræftet at det er en pige vi venter....♥

1400,- lyder som en god pris for alt det...

Vi betalte 1000,- denne gang hos Lillekbh'er. Der blev vi scannet i HD-kvalitet. Se evt. min profil under mine børn.... ♥

Held & Lykke med det

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Jeg kan varmt anbefale 3D scanning. Var afsted i 2010 da vi ventede vores dreng! til MD fik vi af vide det var en dreng og det bekræftede 3D scanningen også!

Denne her gang var vi til Kønsscanning inden MD-scanningen.... men til 3D-scanningen fik vi bekræftet at det er en pige vi venter....♥

1400,- lyder som en god pris for alt det...

Vi betalte 1000,- denne gang hos Lillekbh'er. Der blev vi scannet i HD-kvalitet. Se evt. min profil under mine børn.... ♥

Held & Lykke med det

Okay, det lyder meget positivt.. :-) 

Ja 1000,- er også billigt. 

Og man har det jo hele livet.. 

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

Godt tilbud, ville selv tage imod det. Skal jo også laves inden det er for sent skulle det vise sig at være en dreng, ville det være 3d man bedst kan stole på og den private scanning, og ville være rart at vide så i ikke forbereder til en pige hvis det nu er en dreng
Men mon ikke det både bliver dejlig oplevelse, og bekræftelse af at det er en lille pige i venter jer <3

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Maja84 skriver:

Godt tilbud, ville selv tage imod det. Skal jo også laves inden det er for sent skulle det vise sig at være en dreng, ville det være 3d man bedst kan stole på og den private scanning, og ville være rart at vide så i ikke forbereder til en pige hvis det nu er en dreng
Men mon ikke det både bliver dejlig oplevelse, og bekræftelse af at det er en lille pige i venter jer <3

Ja jeg syntes også det er et godt tilbud.. :-D 

Det med graviditetsfotograferingen taler meget til mig, da det er et stort ønske jeg har..  

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

OktoberMor skriver:

nåededdedetiikkikkemme

Ja jeg syntes også det er et godt tilbud.. :-D 

Det med graviditetsfotograferingen taler meget til mig, da det er et stort ønske jeg har..  

Jeg nåede det ikke med den 1, da han kom for tidligt, så var obs med lillepigen, og nåede det få uger før hun kom, og er så glad for de billeder

Go for it

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Maja84 skriver:

Jeg nåede det ikke med den 1, da han kom for tidligt, så var obs med lillepigen, og nåede det få uger før hun kom, og er så glad for de billeder

Go for it

Jeg tror også jeg vil blive utrolig glad for dem..  

Så vi gør det.. :-)

Anmeld

17. juli 2012

Kløver

OktoberMor skriver:

ihjælpglaglæd

Jeg tror også jeg vil blive utrolig glad for dem..  

Så vi gør det.. :-)

Sikker på i bliver glade, og i får jo meget for pengene, og bliver både oplevelser rigere, sikre på køn, og får evige minder om den skønne ventetid på jeres lille mirakel

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Maja84 skriver:

Sikker på i bliver glade, og i får jo meget for pengene, og bliver både oplevelser rigere, sikre på køn, og får evige minder om den skønne ventetid på jeres lille mirakel

Kunne ikke sige det bedre selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.