Lillebrors hule 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

fif

VNB skriver:

åårh 1000 tak - det var rigtig sødt sagt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

maven vokser og vokser 

Jeg er begyndt at mærke små blide puf fra lillemanden!  Fantastisk at mærke det igen  

Her er et billede af mavsen som er taget idag 

du er jo bare SÅ smuk gravid søde!!!

Anmeld

17. juli 2012

VNB

M (: skriver:

Ih, du er bare så fin! Er helt misundelig!

nårh 1000 tak søde! 

glæder mig til at, det på et eller andet tidspunkt, blir dig der smækker lækre mave billeder ind 

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

mange tak søde! 

der må også ske en masse med din mave nu? 

synes bare det går rigtig stærkt med den her anden gang  

Han udnytter pladsen ham lillebror 

Njaaarr.. Har lige lidt mave i forvejen, men kan da mærke livmoderen lige under navlen... Så håber man snart kan se det sådan rigtigt jeg har smidt 17 kg (ved ikke om jeg har fortalt dig det?) så håber man kan se det lidt hurtigere denne gang
Og så ligger min moderkage ud mod maveskindet, så der går nok laaaaang tid (føles det) inden jeg begynder at mærke noget øv!

Anmeld

17. juli 2012

M (:

VNB skriver:

nårh 1000 tak søde! 

glæder mig til at, det på et eller andet tidspunkt, blir dig der smækker lækre mave billeder ind 

Hvor er du sød! 

Anmeld

17. juli 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

du er jo bare SÅ smuk gravid søde!!!

iiiih 1000 1000 tak søde! 

den har fået total vokseværk lige nu 

Anmeld

17. juli 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Njaaarr.. Har lige lidt mave i forvejen, men kan da mærke livmoderen lige under navlen... Så håber man snart kan se det sådan rigtigt jeg har smidt 17 kg (ved ikke om jeg har fortalt dig det?) så håber man kan se det lidt hurtigere denne gang
Og så ligger min moderkage ud mod maveskindet, så der går nok laaaaang tid (føles det) inden jeg begynder at mærke noget øv!

arh jo det tror jeg faktisk at du har fortalt engang! det er er jo bare så flot gået af dig, og jeg er da helt sikker på at din mave snart blir stor og fin! 

vi fik afvide til kønsscanning at min moderkage ligger helt bagtil denne gang (sidste gang lå den foran) og hun spurgte derfor om jeg havde mærket ham endnu, da jeg så sagde "ja lidt" sagde hun at det ville hun godt tro  

så forhåbentlig kan kæresten også mærke ham tidligt denne gang. sidste gang kunne han ikke mærke ham før uge 19. 

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

arh jo det tror jeg faktisk at du har fortalt engang! det er er jo bare så flot gået af dig, og jeg er da helt sikker på at din mave snart blir stor og fin! 

vi fik afvide til kønsscanning at min moderkage ligger helt bagtil denne gang (sidste gang lå den foran) og hun spurgte derfor om jeg havde mærket ham endnu, da jeg så sagde "ja lidt" sagde hun at det ville hun godt tro  

så forhåbentlig kan kæresten også mærke ham tidligt denne gang. sidste gang kunne han ikke mærke ham før uge 19. 

Jeg mærker nogle bobler, men tror måske det bare er mine tarme, der er på arbejde
Håber ihvertfald der snart sker noget...
Jeg kunne også først mærke Villads omkring uge 20, så der går nok ikke så længe

Anmeld

19. juli 2012

VNB

Jeg mærker nogle bobler, men tror måske det bare er mine tarme, der er på arbejde
Håber ihvertfald der snart sker noget...
Jeg kunne også først mærke Villads omkring uge 20, så der går nok ikke så længe

hehe ja nogle gange kan jeg også blive lidt i tvivl om det er mine tarme...  

men så kommer der et rigtig lille puf bagefter, og så er den vist god nok  

mon ikk du kommer til at mærke det før uge 20 denne gang? Man siger jo at man som anden gangs kan mærke ham lidt før. iiih det blir spændende!! 

hvornår skal i til MD?

Anmeld

19. juli 2012

_-Kathrine-_

hehe ja nogle gange kan jeg også blive lidt i tvivl om det er mine tarme...  

men så kommer der et rigtig lille puf bagefter, og så er den vist god nok  

mon ikk du kommer til at mærke det før uge 20 denne gang? Man siger jo at man som anden gangs kan mærke ham lidt før. iiih det blir spændende!! 

hvornår skal i til MD?

Håber snart han gir lidt lyd fra sig... Og det skal bare nydes fuldt ud
Jeg skal til md d. 13 august! Hvad med dig?
Og til første jordemoderbesøg næste torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.