Scanning imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

L83

Er godt nok spændt på min første scaning nogensinde så tidligt i graviditet 6+5 håber at jeg ser det lille hjerte slå , så jeg kan få ro inden i Andre der har lyst til at fortælle om jeres tidlige scanninger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

M (:

L83 skriver:

Er godt nok spændt på min første scaning nogensinde så tidligt i graviditet 6+5 håber at jeg ser det lille hjerte slå , så jeg kan få ro inden i Andre der har lyst til at fortælle om jeres tidlige scanninger ?

Ingen erfaringer, men ville bare sige held og lykke! 

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

God fornøjelse

Anmeld

17. juli 2012

Alice85

God fornøjelses

Blev scannet da jeg var 7+1 og så ingen hjerterytme, men en lille klump, hvor du virkelig mærker et sug, at du skal være mor

Anmeld

19. juli 2012

LauraL

L83 skriver:

Jeg var til en tidlig scanning i 7+2 da jeg tidligere har haft en SA og de fandt blod i urinen... Vi så det fineste hjerte blinke og det var sådan en lettelse.... Så falder risikoen for abort jo betydelig...
Er idag 12+2 og skal til nakkefoldsscanning imorgen og er noget nervøs men også spændt...

Håber din scanning gik godt.... Og tillykke med graviditeten... :-)

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

fingre for at alt er i skønneste orden!!

Anmeld

19. juli 2012

A.n.onym.

L83 skriver:

Jeg blev scannet 6+3 og så et fint hjerteblink og en 6,7 mm. reje

Anmeld

19. juli 2012

L83

Det gik rigtig godt og det lille hjerte slog helt som det skulle

Anmeld

19. juli 2012

A.n.onym.

L83 skriver:

Dejligt

Anmeld

19. juli 2012

Camillos

L83 skriver:

dejligt for jer .. tillykke med spiren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.