Søger en kreativ sjæl....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hej piger. Der er så mange af jer, der er super kreative og laver de flotteste ting - derfor tænkte jeg om en af jer kunne have tid og lyst til at sy et par ting til min Sigurd. Det drejer sig om fn pyslehynde med målene 60x60 og ca. 3cm tyk. (vores Brio puslebord er en ældre model og passende pyslehynder kan ikke længere købes, derfor er min eneste mulighed at lave en selv, men jeg er desværre født med 10 tommelfingre...) Derudover har vires tremmesengen tyske mål og måler derfor 140 x 60 og en passende sengerand kan vi derfor heller ikke opstøve, så jeg søger en der kan og vil sy en sengerand med de ønskede mål. Så hvis du har tid og lyst, så Skriv gerne med billeder sf noget du har lavet samt pris.  Mvh. Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Mette.

SØS skriver:

Hej piger. Der er så mange af jer, der er super kreative og laver de flotteste ting - derfor tænkte jeg om en af jer kunne have tid og lyst til at sy et par ting til min Sigurd. Det drejer sig om fn pyslehynde med målene 60x60 og ca. 3cm tyk. (vores Brio puslebord er en ældre model og passende pyslehynder kan ikke længere købes, derfor er min eneste mulighed at lave en selv, men jeg er desværre født med 10 tommelfingre...) Derudover har vires tremmesengen tyske mål og måler derfor 140 x 60 og en passende sengerand kan vi derfor heller ikke opstøve, så jeg søger en der kan og vil sy en sengerand med de ønskede mål. Så hvis du har tid og lyst, så Skriv gerne med billeder sf noget du har lavet samt pris.  Mvh. Line

Jeg kan måske hjælpe

Tjek min blog: www.smallstar-bymette.blogspot.dk - her kan du se lidt af de ting jeg har lavet.

Anmeld

17. juli 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Fedt!!! Det vil jeg gøre så snart trolden sover... 

Anmeld

17. juli 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Aiiii Mette hvor er du bare dygtig - hold op nogle lækre ting du laver!!! Hvordan kommer vi videre?? Vil du sende mig en pb med priser??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.