Vægttab :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

PiaMorTil2

Øv øv hvor det bare ikke køre her... 

Kæresten skred i torsdags

Og har siden han smuttet tabt 2 kilo 

Det er bare slet ikke hvad baby og jeg har brug for, men tanker, ingen appetit og søvnløshed gør det ikke nemt... 

Har ikke bare slet ikke lyst til noget andet end og grave mig ned under dynen, og spiser jeg noget så melder kvalmen sig...

Gode råd modtages med kyshånd..

Hilsen en fortvivlet mor... 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

come2

PiaVenterNr2 skriver:

Det er bare slet ikke hvad baby og jeg har brug for, men tanker, ingen appetit og søvnløshed gør det ikke nemt... 

Har ikke bare slet ikke lyst til noget andet end og grave mig ned under dynen, og spiser jeg noget så melder kvalmen sig...

et kæmpe kram til dig

Jeg håber du snart kommer i bedring

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

En stor krammer til dig. Hvor er det synd for dig. Kan du ikke evt. Spise lidt yoghurt? Det fylder jo ikke rigtig noget. Og det er da bare en smugle du får så. Ved godt det er svært men her er du nødtil at tænke på din baby. Den skal have nærring. Så du er nødtil at spise.

Anmeld

17. juli 2012

FrkZier

PiaVenterNr2 skriver:

har ikke rigtig nogen kloge ord - men synes du skal have en kææææmpe krammer

Anmeld

17. juli 2012

PiaMorTil2

michelledam skriver:

En stor krammer til dig. Hvor er det synd for dig. Kan du ikke evt. Spise lidt yoghurt? Det fylder jo ikke rigtig noget. Og det er da bare en smugle du får så. Ved godt det er svært men her er du nødtil at tænke på din baby. Den skal have nærring. Så du er nødtil at spise.

Jo det vil jeg prøve..

Har jeg som ik tænkt på for havde ik lige i tankerne det os var næring nok...  tak

Anmeld

17. juli 2012

gædde/gitte

åhhhh.....øv....  

kun tiden hjælper her.... prøv at fokusere på den forelskelser der vokser indeni dig - den svigter dig ikke!

Chokolade og Is i store rå mængder hjælper altid lidt og sluk for radio og tv, for de har satme altid en tildens til at sende de værste kærlighedsfilm og heartbreak musik når man har det sådan!!!

stort  herfra.

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

PiaVenterNr2 skriver:

Jo det vil jeg prøve..

Har jeg som ik tænkt på for havde ik lige i tankerne det os var næring nok...  tak

Nej jeg ved godt det er utrolig svært. Jeg spiser heller ikke når jeg er ked af det. Så derfor ved jeg det er svært. Men når man er gravid er man nødtil at tænke på sit barn frem for sig selv. Bare lidt er bedre end ingenting.
Så får du lige en krammer mere med på vejen. Og kan desværre kun sige at det er tiden der gør det bedre. du skal bare tude igennem alt hvad du overhovedet kan, indtil du ikke kan mere

Anmeld

17. juli 2012

Thereseh

PiaVenterNr2 skriver:

Æv hvor trist. Stort kram til dig 

Prøv måske at købe noget kakaomælk, drikkeyoghurt eller lignende, og drik lidt næring. Måske lidt knækbrød eller sådan noget andet knasende, kan komme ned, og måske også frugt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.