Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter en masse gode råd i en anden tråd har jeg idag været på indkøb.
Så nu skal manden og jeg til at indtage:
Livets olie og folkepillen.
Håber det kan sætte lidt gang i vores begges underliv så der snart sker noget i projekt baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas&Mille skriver:
Tusind tak
krydser fingre for jer
Lone Jakobsen skriver: krydser fingre for jer
AalborgPigen skriver:
Tak tak tak
Slott skriver: Efter en masse gode råd i en anden tråd har jeg idag været på indkøb. Så nu skal manden og jeg til at indtage: Livets olie og folkepillen. Håber det kan sætte lidt gang i vores begges underliv så der snart sker noget i projekt baby
Har du hørt gode erfaringer med det? Har i prøvet længe?
come2 skriver: Har du hørt gode erfaringer med det? Har i prøvet længe?
Jeg læste bare i en anden tråd om hvilke vitaminer der kunne sætte fut i mandens små venner. Og da den liste var "lang" og jeg ikke får ham til at spise 10 piller om dagen læste jeg at det meste er i disse 2 ting og tænkte at det var værd at prøve det kan da bestemt ikke skade. Vi har prøvet i 7 mdr.
Slott skriver: Jeg læste bare i en anden tråd om hvilke vitaminer der kunne sætte fut i mandens små venner. Og da den liste var "lang" og jeg ikke får ham til at spise 10 piller om dagen læste jeg at det meste er i disse 2 ting og tænkte at det var værd at prøve det kan da bestemt ikke skade. Vi har prøvet i 7 mdr.
Kunne være det skulle overvejes her også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128