Feber efter fødsel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.256 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

AnnaK89

Jeg fødte vores lille Carolina for 7 dage siden og nu ligger jeg med feber - 38,8 Følte mig lidt sløj igår også, men feberen er først kommet nu her for 1 time siden.
Har lidt smerter i nederste del af maven og hovedpine.

JM sagde da jeg havde født at moderkagen var hel og pæn, så tænker ikke at der sidder en rest?
Men hvorfor gør det så ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes du skal ringe til barselsgangen og fortælle det!

Det var sådan det startede hos mig da jeg blev syg med blodforgiftning osv efter fødslen.

Håber det bedste for dig

Anmeld

17. juli 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Synes du skal ringe til barselsgangen og fortælle det!

Det var sådan det startede hos mig da jeg blev syg med blodforgiftning osv efter fødslen.

Håber det bedste for dig

Er det ikke vagtlægen man skal ringe til?
De sagde på barselsgangen at man kun kunne ringe til dem indtil SP'en havde været der og det har hun idag.

Anmeld

17. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Er det ikke vagtlægen man skal ringe til?
De sagde på barselsgangen at man kun kunne ringe til dem indtil SP'en havde været der og det har hun idag.

Jeg fik at vide at 7 dage kunne man ringe  Men min erfaring siger mig bare at du skal ringe derop.

Vagtlægen afviste mig dengang.

Anmeld

17. juli 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Jeg fik at vide at 7 dage kunne man ringe  Men min erfaring siger mig bare at du skal ringe derop.

Vagtlægen afviste mig dengang.

Ej Det var sku da ikke for heldigt!
Nogle vagtlæger er bare for dumme

Anmeld

17. juli 2012

piap

AnnaKJ skriver:

Jeg fødte vores lille Carolina for 7 dage siden og nu ligger jeg med feber - 38,8 Følte mig lidt sløj igår også, men feberen er først kommet nu her for 1 time siden.
Har lidt smerter i nederste del af maven og hovedpine.

JM sagde da jeg havde født at moderkagen var hel og pæn, så tænker ikke at der sidder en rest?
Men hvorfor gør det så ondt?

jeg ville ringe til barselsgangen for fortælle dem hvordan du har det..det var sådan det startede med min veninde og hun fik en blodforgiftning som var lige ved at gi hende en bodprop   der afviste vagtlægen hende også... så ring på barselsgangen

Anmeld

17. juli 2012

AnnaK89

piap skriver:

jeg ville ringe til barselsgangen for fortælle dem hvordan du har det..det var sådan det startede med min veninde og hun fik en blodforgiftning som var lige ved at gi hende en bodprop   der afviste vagtlægen hende også... så ring på barselsgangen

Ej puha - bliver da helt nervøs
Må heller få ringet så.

Altså hvad er der med de lægevagter?

Anmeld

17. juli 2012

piap

AnnaKJ skriver:

Ej puha - bliver da helt nervøs
Må heller få ringet så.

Altså hvad er der med de lægevagter?

ja man skal næsten være døden nær for at komme til ved nogen... men andre kommer du til med det samme men nu får de jo også penge for hver enkelt der kommer igennem på en vagt  

du må lige gi en status på hvordan det går med dig.. håber "bare" det er en virus du har fået dig og det er ovre i morgen igen

Anmeld

17. juli 2012

dorismusse

Det lyder som da jeg fik brystbetændelse

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Ja, se at få ringet.

Jeg fik også feber og smerter efter mit KS - det viste sig at være en infektion i livmoderen. Og det skal behandles.

God bedring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.