Hjælp til barnevogn!,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

LineSchack

Hej alle sammen jeg står og overvejer om jeg skal købe en Emmaljunga smart duo combi men er i tvivl om den?. Nogen som har erfaringer med netop denne model?... Eller bare ved noget om det. 

Er lidtdesperat. Tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Mig med maven

Altså først vil jeg sige at du aldrig går galt i byen med udstyr fra Emmaljunga.

Når det så er sagt var vi i samme situation som dig for nogle år siden, men vi endte med at købe en "rigtig" barnevogn.

Liggemålet i combivognen er efter min overbevisning ikke langt nok, men det kommer jo an på hvad man har af behov.

Vores datter lå i den i over et år, selvom hun egentlig var blevet for stor til at bruge barnevognen, synes vi at det var fedt at hun kunne sove i den.

Men det er jo forskellige behov vi allesammen har. Derfor er det svært at sige om du skal købe det ene eller andet.
Men alle vores vogne er fra Emmaljunga, vi har en barnevogn, en klapvogn og en tvillingevogn, og er yderst tilfredse med dem.

Håber at det kan hjælpe dig en lille smule, ellers er du velkommen til at skrive til mig, hvis du vil have nogle detaljer.

/Christina

Anmeld

17. juli 2012

Pigent

LineSchack skriver:

Hej alle sammen jeg står og overvejer om jeg skal købe en Emmaljunga smart duo combi men er i tvivl om den?. Nogen som har erfaringer med netop denne model?... Eller bare ved noget om det. 

Jeg kender Emmaljunga Edge Duo Combi på Sport Cryptonite stel. 

Jeg kender nogle der har denne vogn og jeg synes det er god combi vogn. 

Når jeg engang skal have børn ville jeg vælge en barnevogn da liggemålet er længere end combi vogn. 

Trille laver også combi vogn hvor barnesvogns kassen har alm. barnevogns liggemål.  Det er den model der hedder Trille Dream. Man kan købe klapvogns sæde ved siden af. 

Anmeld

17. juli 2012

Thereseh

LineSchack skriver:

Jeg ved ikke om der er nogen forskel, men jeg har en Emmaljunga Edge Duo Combi, og har været rigtig glad for den. Jeg gik dog over til klapvognsdelen da min søn var omkring 9-10 måneder, fordi han var ret lang, så hvis man ønsker at bruge barnevognsdelen længe, må man håbe på at få et kort barn. Ha ha. 

Men jeg har været rigtig glad for den, og der har aldrig været problemer med den. Den er nem at få op og ned i busser, nem at klappe sammen og putte i bilen og ikke så tung at gå med, som de store barnevogne. 

Hjulene er robuste i skov, grus, sand, og høj sne. 

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Mig med maven skriver:

Altså først vil jeg sige at du aldrig går galt i byen med udstyr fra Emmaljunga.

Når det så er sagt var vi i samme situation som dig for nogle år siden, men vi endte med at købe en "rigtig" barnevogn.

Liggemålet i combivognen er efter min overbevisning ikke langt nok, men det kommer jo an på hvad man har af behov.

Vores datter lå i den i over et år, selvom hun egentlig var blevet for stor til at bruge barnevognen, synes vi at det var fedt at hun kunne sove i den.

Men det er jo forskellige behov vi allesammen har. Derfor er det svært at sige om du skal købe det ene eller andet.
Men alle vores vogne er fra Emmaljunga, vi har en barnevogn, en klapvogn og en tvillingevogn, og er yderst tilfredse med dem.

Håber at det kan hjælpe dig en lille smule, ellers er du velkommen til at skrive til mig, hvis du vil have nogle detaljer.

/Christina

Tusinf tak, nej er os vildt forelsket i Emmaljunga vognen. Har en gammel brugt scandic barnevogn og ville så gerne ha en ny. Tænkte derfor at min pige alligevel skullr ha en klapvogn så var det smart plus jeg stadug har min gamle barnevogn så hun kan sove ude efter hun er vokset ud af barnevogns delen. Men er de gode i vind og koldt regnvejr og sne for den sags skyld ?.. Og hvilken model har d i både klapvogn og barnevogn? Tak på forhånd. 

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Barnepigen skriver:

Jeg kender Emmaljunga Edge Duo Combi på Sport Cryptonite stel. 

Jeg kender nogle der har denne vogn og jeg synes det er god combi vogn. 

Når jeg engang skal have børn ville jeg vælge en barnevogn da liggemålet er længere end combi vogn. 

Trille laver også combi vogn hvor barnesvogns kassen har alm. barnevogns liggemål.  Det er den model der hedder Trille Dream. Man kan købe klapvogns sæde ved siden af. 

Tak ja har hørt om trille er bare så forelaket i Emmaljunga. De så lækre. Men køber os kun en combi fordi jeg har en barnevogn da jeg vil ha at min bebs skal kunne sove ude så længe så muligt.. 

Anmeld

17. juli 2012

Sphynxlover

Jeg har denne Emmaljunga mondial Duo combi og er yderst tilfreds

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Thereseh skriver:

Jeg ved ikke om der er nogen forskel, men jeg har en Emmaljunga Edge Duo Combi, og har været rigtig glad for den. Jeg gik dog over til klapvognsdelen da min søn var omkring 9-10 måneder, fordi han var ret lang, så hvis man ønsker at bruge barnevognsdelen længe, må man håbe på at få et kort barn. Ha ha. 

Men jeg har været rigtig glad for den, og der har aldrig været problemer med den. Den er nem at få op og ned i busser, nem at klappe sammen og putte i bilen og ikke så tung at gå med, som de store barnevogne. 

Hjulene er robuste i skov, grus, sand, og høj sne. 

Dejligt, ja det ku jeg godt tro de bare så lækre..Ved ikk om jeg har en lang datter men den går så længSimon den går ellers kan man jo købe en kører pose .. Tak 

Anmeld

17. juli 2012

LineSchack

Sphynxlover skriver:

Jeg har denne Emmaljunga mondial Duo combi og er yderst tilfreds

Wow den er lækker... 

Anmeld

18. juli 2012

Pigent

LineSchack skriver:

Tak ja har hørt om trille er bare så forelaket i Emmaljunga. De så lækre. Men køber os kun en combi fordi jeg har en barnevogn da jeg vil ha at min bebs skal kunne sove ude så længe så muligt.. 

Okay 

Jeg synes ihvertfald Emmaljunga Edge Duo Combi er god.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.