Yes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har fået min drømmepraktikplads på retspsykiatrisk afdeling til efteråret!!! Vi var mindst to der havde ønsket det og den anden pige skal hele vejen til Middelfart fra Århus - mens jeg kan cykle til praktikken hver dag Har virkelig ønsket at få den praktikplads, brænder for området og trænger til at komme ud og prøve mig selv af - kan næsten ikke vente!!! YES YES YES!!!!!
This calls for celebration!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg har fået min drømmepraktiskplads på retspsykiatrisk afdeling til efteråret!!! Vi var mindst to der havde ønsket det og den anden pige skal hele vejen til Middelfart fra Århus - mens jeg kan cykle til praktikken hver dag Har virkelig ønsket at få den praktikplads, brænder for området og trænger til at komme ud og prøve mig selv af - kan næsten ikke vente!!! YES YES YES!!!!!
This calls for celebration!!!!

Tillykke...dejligt....

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Tillykke....

Anmeld

7. maj 2009

Moderator

hvor fedt! tillykke

Anmeld

7. maj 2009

Guldet

Det er da lækkert

TILLYKKE..

Anmeld

7. maj 2009

Sweet1978

Super for dig.

Anmeld

7. maj 2009

Moderator

Tak! Er bare SÅ glad... Og hvad kan jeg bruge dagen på? Ugeeksamen på læsesalen ... æv..

Anmeld

7. maj 2009

3rollinger

Super!! Tillykke.

Du maa tage fejrings revanche i naeste uge. Held og lykke med eksaminer.

Trine

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Hej Rosa.
Tusind mange gange tillykke. Hvor er det dejligt for dig især hvis det er det som du regner med at beskæftige dig med når du er færdig.

Knus

Anmeld

7. maj 2009

DK

Hvor lækkert Rosa!!! Tillykke!Det er så skønt når man får det man ønsker sig! Jeg venter stadig i spænding om jeg får de fag på kandidaten som jeg drømmer om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.