Hjælp til at finde lagen til puslepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

JuniMama

Jeg mener at dem vi har, er samme størrelse som dem man bruger til babyliften! Er dog ikke helt sikker, da vi har fået dem af min svigerinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

De har dem i Kære børn. Ved faktisk ik om det er en kæde!? Der ligger en i Slagelse i hvert fald, og der har de dem i Hvid, Lyserød og limegrøn.. Tror måske også der var i blå..

Anmeld

20. juli 2012

Kruse90

Hej søde

Vi har bare sådan nogle små håndklæder fra IKEA til at ligge på
Hun får et nyt på hver dag, og nogle gange flere om dagen når hun lige vælger at tisse når jeg har fjernet bleen. (efter jeg har ventet lidt med åben ble for at se om hun tisser Men nogle gange snyder hun mig altså bare

Anmeld

20. juli 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Hej søde

Vi har bare sådan nogle små håndklæder fra IKEA til at ligge på
Hun får et nyt på hver dag, og nogle gange flere om dagen når hun lige vælger at tisse når jeg har fjernet bleen. (efter jeg har ventet lidt med åben ble for at se om hun tisser Men nogle gange snyder hun mig altså bare

Hehe, ja de er nogle banditter med det tisseri Jeg har lige fået Katvig lagner til puslepuden ind af døren, de er bare super fine, så nu venter jeg på at de tørrer, så de kan komme i brug

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

NNL skriver:

Hej alle

Jeg har set at man kan få sådan nogle frotté lagner som er faconsyet til en almindelig puslepude, men jeg har ikke haft held til at finde dem... Er der nogen der ved om de ikke findes mere, eller evt hvor man kan købe dem?? Altså ikke almindelige betræk, men sådan nogle man lige smider udenpå som frottélagner til sengen, så baby ligger blødt, og som er nemme at vaske

Et link ville være super-duper-fantastisk - gerne til nogle faverige og billige lagner

Håber der er en som kan hjælpe

Knus.

Jeg så dem i Kære Børn i Slagelse for nogle måneder siden

Anmeld

22. juli 2012

NNL

Team Putte skriver:

Jeg så dem i Kære Børn i Slagelse for nogle måneder siden

Tak for det... Jeg vil prøve at kigge når jeg engang kommer til Århus, hvor der også er en Kære Børn butik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.