Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har masser af frugter vi ikke får spist. Hvad kan jeg bruge istedet for fløde ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Græsk youghurt med lidt sødemiddel og vanilie for at fjerne den sure smag
Aisha skriver: Jeg har masser af frugter vi ikke får spist. Hvad kan jeg bruge istedet for fløde ?
Jeg laver tit en frugtsalat med græsk yoghurt til, evt lidt honning på for lige at søde det lidt eller blande det med lidt vaniliesukker...
Vanilie creme
du kan købe en som er fedt fattig..
du kan bruge en sund vanilie crem men du kan også bruge den fløde de har fra milda den er meget mere mild en alm fløde den bruger vi
Har hørt man kan bruge A38 i stedet for fløde
Vanilje yoghurt fra Yoggi - det smager MONSTER godt
tanze85 skriver: Græsk youghurt med lidt sødemiddel og vanilie for at fjerne den sure smag
Tak for svar jeg har købt levevis pære og banan yoghurt. Vidste ikke helt hvilken sødemiddel jeg skulle købe. Min søster sagde noget med at børn ikke må få sødemiddel så det endte med en light yoghurt.
Masig skriver: Jeg laver tit en frugtsalat med græsk yoghurt til, evt lidt honning på for lige at søde det lidt eller blande det med lidt vaniliesukker...
Tak for svar med hader honning. Jeg købte en light pære og banaN yoghurt
Dustmuz skriver: Vanilie creme du kan købe en som er fedt fattig..
Kunne ikke finde den i Føtex så jeg købte en pære og bananyoghurt light. Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128