Min søn overgiver sig ikke til søvnen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

kvinde84

fif skriver:

Ka godt følge dig, men man må passe på og prøve at tage den med ro! Hvorgammel  er han?? 

Og har i slet ik noget familie der kan hjælpe til, for du blir da fuldstændig skør af manglende søvn.... 

Som sagt, så bor vi så afsides, så her er ingen hjælp at hente. Men hvis det bliver ved sådan her, så rejser jeg altså hjem til min mor i nogle dage. Hun vil heller end gerne hjælpe, hun har også sommerferie p.t. Jeg gider dog ikke bede hende om at komme her, da mine søskende, der bor i udlandet, er hjemme i ferie, og hun skulle gerne se lidt til dem også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

kvinde84

Guldimaven skriver:

Ja, det virker nemlig her.. Evt prøv også at amme ham liggende, så slapper både du og ham af på samme tid! Vores sønner er lige gamle kan jeg se. 

Puha, ja det har været det eneste der har virket hidtil, og jeg var rigtig god til at amme liggende. Men på en eller anden måde er det blevet et baks at amme liggende. Jeg får ikke rigtigt slappet af, han får ikke rigtigt fat og mister "vacumet" hele tiden, fordi han ikke rigtigt får næsen fri af brystet  Jeg prøver at placere ham rigtigt, men han sparker sig hele tiden op, så han ligger for højt

Anmeld

17. juli 2012

modesty

Du kunne måske overveje en slyngevugge?

Anmeld

17. juli 2012

Ønskeønskeønskebarn

Hej med dig...

Uhhhh ved hvad du går igennem... Jeg har selv haft de kampe herhjemme med søvnperioder på max 55min af gangen natten igennem... Jeg har være på randen af at opgive alt fuldstændigt pga søvnmangel... Jeg læste om sovecoach.dk og var ikke eet sekund i tvivl om at hun skulle være vores redning og der blev hun hun og hendes metoder er fantastiske og de virker... Osse selvom man er så udkørt og bare færdig... Jeg laver ikke reklame for noget men jan så varmt anbefale hende hun har redder vores dag, aften og ikke mindst vores forhold.. Krydser mine fingre for jer... 

Www.sovecoach.dk

Kram øøøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.