Spørgsmål om ægløsning efter spontan abort 7+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.805 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt efter en spontan abort er det muligt at have ægløsning?

Blødte kun meget kortvarigt..

ØV VILLE HAVDE VÆRET ANONYM... DET VILLE DEN IKKE...

[Vi har gjort dig ano, Red]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

FruK

Kan ikke svare præcist på dit spørgsmål...
Men mit eget tilfælde; jeg fik medicinsk abort d. 28/3 og blødte en lille uge. D. 10/4 var jeg til kontrolscanning, og der kunne de se, at jeg var ved at danne nye æg og ville få ægløsning inden længe.

Sprang så i øvrigt en hel masse på manden de næste par uger - og blev gravid igen inden jeg nåede at få mens.

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Kan ikke svare præcist på dit spørgsmål...
Men mit eget tilfælde; jeg fik medicinsk abort d. 28/3 og blødte en lille uge. D. 10/4 var jeg til kontrolscanning, og der kunne de se, at jeg var ved at danne nye æg og ville få ægløsning inden længe.

Sprang så i øvrigt en hel masse på manden de næste par uger - og blev gravid igen inden jeg nåede at få mens.

ok.. nu må vi se.. har ægløsnings symptomer.. mistede den 30.6 og blødte kun i få dage.. det sprøjtede ud af mig den dag vi mistede fosteret og jeg havde blødt voldsomt inden også i en uges tid on and off..

nu må vi se.. vi har været sammen en del gange efter.. for manden tager jo til Afganistan om 2 uger og er væk i næsten 4md.  ...

Anmeld

17. juli 2012

FruK

ok.. nu må vi se.. har ægløsnings symptomer.. mistede den 30.6 og blødte kun i få dage.. det sprøjtede ud af mig den dag vi mistede fosteret og jeg havde blødt voldsomt inden også i en uges tid on and off..

nu må vi se.. vi har været sammen en del gange efter.. for manden tager jo til Afganistan om 2 uger og er væk i næsten 4md.  ...

Ja, så er det bare med at klå på.

Håber virkelig det lykkes for jer!

Anmeld

17. juli 2012

th

Hvor hurtigt efter en spontan abort er det muligt at have ægløsning?

Blødte kun meget kortvarigt..

ØV VILLE HAVDE VÆRET ANONYM... DET VILLE DEN IKKE...

har ikke prøvet det selv, men min svigerinde mistede slut september i uge 7+3 3 uger efter testede hun positiv igen, så jeg vil jo sige med det samme. Hun har nu 2 dejlige drenge efter 2 sa.

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja, så er det bare med at klå på.

Håber virkelig det lykkes for jer!

det ville da være dejligt om det kunne lykkedes naturligt.. for det er jo sjællent jeg normalt har ægløsning..

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

Jeg mistede for en uge siden og har fornemmelsen af, at jeg lige har haft ægløsning (Slim og nogle andre symptomer)

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg mistede for en uge siden og har fornemmelsen af, at jeg lige har haft ægløsning (Slim og nogle andre symptomer)

jeg tror jeg er gravid igen..

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Hvor fantastisk!

(Tror jeg er klar over hvem du er)

Anmeld

17. juli 2012

th

Anonym skriver:

ville da være rigtig dejlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.