"Du får ret, jeg får fred"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

MortilElias2010

Frøken J. skriver:

Jeg bruger den nogen gange hvis jeg kan se, at det er en "lost cause" og jeg ALDRIG bliver enig med vedkommende Jeg er heller ikke typen der generelt gider diskutere (med mindre det er konstruktivt og/eller fagligt), for jeg synes det er spild af negativ energi

Samme her! 

Bruger den når min mand virkelig har sat sig på hans ret og bare bliver ved og ved og ved - lige som en duracell kanin - jeg lærer aldrig at det IKKE virker, for så bliver han endnu mere opsat  But what to do 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Jeg bruger den nogen gange hvis jeg kan se, at det er en "lost cause" og jeg ALDRIG bliver enig med vedkommende Jeg er heller ikke typen der generelt gider diskutere (med mindre det er konstruktivt og/eller fagligt), for jeg synes det er spild af negativ energi

Det kan virkelig også være dræber med sådan en "jo/nej/jo/nej" diskussion!!! 

Jeg diskuterer som regel ikke med henblik på at der skal være en diskussion, hvor der er negative undertoner. Men jeg synes det kan være rigtig sundt, så at sige, at få en god diskussion igang - men så er vi jo også henne i det du mener med konstruktive diskussioner, hvor der faktisk er mening med at diskutere det. jeg diskuterer også gerne politik, men ikke for at hagle andre ned - men fordi det er interessant, forstå mig ret

Anmeld

17. juli 2012

mpr

Må indrømme jeg gør det nok en gang imellem over for min kæreste

Men det er fordi han er yderst stædig og i stedet for at vi starte en diskussion om et eller andet ligegyldigt emne så vil jeg hellere sige "jaja" og så komme godt videre uden at blive små irriteret på hinanden

Anmeld

17. juli 2012

Lone Jakobsen

jeg bruger den mest overfor min mand

vi er begge lige stædige og nyder sådan nogle tåbelige samtaler hvor ingen af os kan bevise hvem der har ret. så det ender med at en af os giver op med præcis de ord

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

Hahahahahaha åhhh kender den der alt for godt og hvis man havde stået over for personen havde man mest lyst til at rykke ham over disken og klappe ham en. Hader når folk siger at det man siger er løgn fordi sådan og sådan.
Lidt det samme som når de ringer fra ens gamle teleselskab jeg ville bare lige høre om hvorfor du har skiftet. Øhhh nok fordi jeg ikke ville have jer længere.??? Og så kan de altid komme med en masse gode tilbud. Hmm hvad med at give tilbudene når folk får abonomentet så kunne det være i kunne holde på jeres kunder

Anmeld

17. juli 2012

Laulund87

Når bruno bruger den på mig bliver jeg sgu sur haha!

Han skal ikke sige at jeg får ret fordi han vil have fred når jeg HAR ret

Anmeld

17. juli 2012

Skouboe

Herhjemme kører diskussionen faktisk mest på hvad det hedder. Efter 12 år er vi stadig ikke blevet enige. I min verden hedder det "du får ret, og jeg får ro!" og han mener (totalt fejlagtigt naturligvis) at det hedder "du får ret og jeg får fred!"

Anmeld

17. juli 2012

Skouboe

Og når jeg ikke gider at diskutere mere (uanset emnet), plejer jeg at fortælle ham at han naturligvis også har ret til sin mening, selvom den er forkert..

Anmeld

21. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er ked af at jeg stiller spørgsmål, for jeg står næsten i samme situation

Sagde manden til dig, at hvis man havde søgt friplads længe før man havde fået plads i VS/DP at der ville gå længere tid før man fik svar?!

For jeg har ventet på svar siden.... MARTS! Og hun starter 1/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.