Hvad skal vi købe i Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Dinna88

Ritter sport! nogle gange koster de kun 5 kr Pepsi Twist skal min kæreste have med dernede fra næste gang også, selvom de kan købes i Danmark. De er jo så bare MEGET billigere dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Troldemommi

Ditte-3 skriver:

vi køber codavand lidt slik da jeg ik syntes man spare sååå vildt meget på det. og så køber vi sjambo og skyllemidel vaskepulver og ellers vis vi falder for noget sjovt. vi tager nomal bare til tyskland for at spise på en restorang og så skal man jo ha lidt med hjem s

Er det billigt at gå ud og spise i tyskland ??

Monica

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Jones skriver:

Valnødder og mandler :-)

mange tak :-)

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Muhmi skriver:

Vanish oxy

håndsæbe

Der kan man virkelig spare nogle penge

Jeg elsker Vanish :-) hvis det er billigere dernede så skal jeg vist have et lager med hjem :-) det er så dyrt i dk

Monica

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Hov tandpasta er vist også ret billigt dernede

fint, det skal vi opså have :-)

Tak

Monica

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Storms-Mor skriver:

verdi MMMM
eller skyldemidl sådan nogen huslige ting, synes jeg er billigt dernede .. mad vare kan os være billige..

Mange tak, de huslige ting skal man jo have :-)

Monica

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Dinna88 skriver:

Ritter sport! nogle gange koster de kun 5 kr Pepsi Twist skal min kæreste have med dernede fra næste gang også, selvom de kan købes i Danmark. De er jo så bare MEGET billigere dernede

uhhh Ritter sport med Nougat mums, lidt svært når man gerne vil blive lidt lettere men pyt tror vi skal have et par stykker med hjem :-)

vi er mere til pepsi max :-)

Tak

Monica

Anmeld

17. juli 2012

sarahb

shampoo, balsam og hårkur m.m. og vaskepulver og skyllemiddel og alle rengøringsartikler er billige.

Anmeld

17. juli 2012

Dinna88

Monica P skriver:

uhhh Ritter sport med Nougat mums, lidt svært når man gerne vil blive lidt lettere men pyt tror vi skal have et par stykker med hjem :-)

vi er mere til pepsi max :-)

Tak

Monica

Hehe, man må aaaaaaaaltid synde med Ritter sport! Elsker det bare. Der er som regel et tilbud med 10 for et-eller-andet. 

uh, Pepsi max er i min verden ikke til at drikke. Ville ikke give min værste fjende det  

Uha, nu glæder jeg mig til vi selv får vores sodavand og ritter sport derfra

Anmeld

17. juli 2012

Troldemommi

Dinna88 skriver:

Hehe, man må aaaaaaaaltid synde med Ritter sport! Elsker det bare. Der er som regel et tilbud med 10 for et-eller-andet. 

uh, Pepsi max er i min verden ikke til at drikke. Ville ikke give min værste fjende det  

Uha, nu glæder jeg mig til vi selv får vores sodavand og ritter sport derfra

10 :-) jeg kommer vist til at trille hjem fra tyskland :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.