anbefal mig et godt rejsemål i september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.361 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

piap

Hej Tøser

Sagen er den at Vi først har ferie i september og vil gerne syd på... men hvor skal turen gå hen.. så håber I kan anbefalde mig/os et rejsemål?

-i må gerne linke til det

-fortæl gerne opsitiv og negativ om rejsemålet.

eneste krav vi har er at der skal være varmt og det skal gerne henvende sig ti 2 voksne og et barn på 2½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Autostol.dk

piap skriver:

Hej Tøser

Sagen er den at Vi først har ferie i september og vil gerne syd på... men hvor skal turen gå hen.. så håber I kan anbefalde mig/os et rejsemål?

-i må gerne linke til det

-fortæl gerne opsitiv og negativ om rejsemålet.

eneste krav vi har er at der skal være varmt og det skal gerne henvende sig ti 2 voksne og et barn på 2½ år

Lige med på en lytter, da vi står i præcis samme situation 

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alcudia på Mallorca er perfekt i september!! Vi var der en uge midt i sep sidste år. Thea blev 3 menst vi var dernede. Perfekt!! Vh stine

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

Tyrkiet alanya eller mameris , kommer an på hvad man er til bade ferie eller nogen oplevelser ..
Vi har været i tyrkiet i september og der var der ca 40 grader i skyggen fantastisk sted ..

Anmeld

17. juli 2012

piap

StineW79 skriver:

Alcudia på Mallorca er perfekt i september!! Vi var der en uge midt i sep sidste år. Thea blev 3 menst vi var dernede. Perfekt!! Vh stine

hvor varmt er der dernede midt i september har kun været der i juni og nøj der var mega varmt

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Omkring 25-30 grader. Perfekt til børn  

Uha jeg vil afstede igen, men kærsten har ik rigtig mod på at rejse med en bette på 2 mdr og en på 4 år ( til den tid ) vh stine

Anmeld

17. juli 2012

piap

StineW79 skriver:

Omkring 25-30 grader. Perfekt til børn  

Uha jeg vil afstede igen, men kærsten har ik rigtig mod på at rejse med en bette på 2 mdr og en på 4 år ( til den tid ) vh stine

hvem rejset i med?

vi glæder os bare til skal på ferie... vi rejset første gang med vores datter da hun var 2 mrd og vil helt klar gøre det igen når den tid kommer synes det er noget nemmer at rejse med et spædbarn

Anmeld

17. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal til Fuerventure til september og efter sigende skulle det være super godt - også til børn.

Anmeld

17. juli 2012

SS82

Vi var i italien sidste år i september. Sindsyg lækkert. Vi havde 35 grader hver dag det var skønt. 

Anmeld

17. juli 2012

piap

MoarHvidovre skriver:

Vi skal til Fuerventure til september og efter sigende skulle det være super godt - også til børn.

Der var vi i november sidste år... vil lige anbefalde dig at tage en varmt trøje med til om aften da det godt kan begynde at blæse noget op om aften... men elleres super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.